1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2025 09:59
până la 16.06.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.06.2025 10:00
până la 20.06.2025 10:00
3
Licitaţie
de la 23.06.2025 13:23
până la 23.06.2025 13:33
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 250 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2025, 9:59 - 16 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2025, 10:00 - 20 iun 2025, 10:00
Începutul licitației: 23 iun 2025, 13:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Castraveți murați, fără miros și gust străin, ambalate, etichetate și marcate vacuum . HG RM nr.520 din 22.06.2010. GOST 1633-73
Livrarea la fiecare 2 săptămîni, pînă la ora 13-00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Belei Adrian
Telefonul de contact
024672404
Datele achizitiei
Data publicării
5 iun 2025, 10:01
Data ultimilor modificări
10 iun 2025, 12:36
Valoarea estimată (fără TVA)
6 250 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
62,50 MDL
Achizitii.md ID
21428713
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Durata contractului
1 iul 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
= CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Kilogram
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae produse.semnat (1).pdf duae produse.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.07.2025 – 31.12.2025
10.06.25 09:59
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.07.2025 – 31.12.2025
10.06.25 09:59
documentație standart produse.semnat (1).pdf documentație standart produse.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.07.2025 – 31.12.2025
10.06.25 09:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 7 292,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

NordMarket-Grup

Preţul ofertei: 7 916,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări