Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21428259
1
Perioada de actualizare
de la
04.06.2025 11:28
până la 09.06.2025 11:00
până la 09.06.2025 11:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
09.06.2025 11:00
până la 12.06.2025 11:00
până la 12.06.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 055 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4 iun 2025, 11:28 - 9 iun 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 iun 2025, 11:00 - 12 iun 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrari de ventilare, de reparație a pardoselii, tavanului și a pereților Salii Sportive la IPLT "Prometeu" s. Grozesti r-nul
Nisporeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6427, MOLDOVA, Nisporeni, s.Grozeşti, s. Grozesti
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2025, 11:28
Data ultimilor modificări
4 iun 2025, 16:19
Achizitii.md ID
21428259
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a sălii sportive la IPLT Prometeu s.Grozești, r-nul Nisporeni
Buget: 1055000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt-de-participare.semnat.pdf
anunt-de-participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
4.06.25 11:28
Data:
4 iun 2025, 16:19
Subiectul întrebării:
Caiet de sarciene
Întrebare:
Rugam publicarea caietului de sarcini in forma desfasurata.Multumim.
Răspuns (4 iun 2025, 22:00):
Vom apela responsabilul de deviz și revenim cu un răspuns
Data:
6 iun 2025, 12:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcine
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK