1
Perioada de actualizare
de la 03.06.2025 17:08
până la 17.06.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.06.2025 10:00
până la 23.06.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 720 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2025, 17:08 - 17 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iun 2025, 10:00 - 23 iun 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii reparație interioară a încăperilor de la et.2 în incinta Instituției
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei, 18/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
D C
Telefonul de contact
022744369
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
3 iun 2025, 16:49
Data ultimilor modificări
3 iun 2025, 17:20
Valoarea estimată (fără TVA)
720 000 MDL
Achizitii.md ID
21428114
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei, 18/2
Durata contractului
1 iul 2025 17:05 - 31 dec 2025 17:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii reparație interioară a încăperilor de la et.2 în incinta Instituției CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini pentru executarea serviciilor de reparație interioară a încăperilor
3.06.25 17:08
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
3.06.25 17:08
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Invitație de participare la licitatie electronică
3.06.25 17:08
documentatia standard .docx
Documentele la ofertă
Documentația standart
3.06.25 17:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Inteligent Instal

Preţul ofertei: 657 052,99 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări