1
Perioada de actualizare
de la 03.06.2025 10:27
până la 07.06.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.06.2025 13:00
până la 11.06.2025 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 764 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2025, 10:27 - 7 iun 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2025, 13:00 - 11 iun 2025, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Caracteristicile și cantitățile rechizitelor de birou conform cerințelor din Anunțul de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Banulescu-Bodoni nr.61
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulia Braniste
Telefonul de contact
+37368293330
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
3 iun 2025, 10:27
Valoarea estimată (fără TVA)
40 764 MDL
Achizitii.md ID
21427749
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, m.Chișinău, str.Bănulescu Bodoni, 59, Depozit ASEM
Durata contractului
20 iun 2025 03:00 - 3 iul 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
ANUNT de PARTICIPARE
Specificaţie tehnică
Anunț de participare PDF
3.06.25 10:27
anexele 7,8,22,23
Specificaţie tehnică
ANEXE
3.06.25 10:27
Declaratie de eligibilitate
Specificaţie tehnică
Declarație de eligibilitate
3.06.25 10:27
ANUNŢ DE PARTICIPARE SIMPLIFICAT
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
3.06.25 10:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GVP MOLDOVA

Preţul ofertei: 1 528 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este refuzata cu scopul evaluarii tuturor ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 25 699,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este refuzata cu scopul evaluarii tuturor ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 28 004 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este refuzata cu scopul evaluarii tuturor ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 29 788 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este refuzata cu scopul evaluarii tuturor ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări