Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21427650
1
Perioada de actualizare
de la
02.06.2025 16:48
până la 13.06.2025 10:00
până la 13.06.2025 10:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
13.06.2025 10:00
până la 24.06.2025 10:00
până la 24.06.2025 10:00
3
Licitaţie
25.06.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 092 000 MDL
Perioada clarificărilor:
2 iun 2025, 16:48 - 13 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 iun 2025, 10:00 - 24 iun 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii de elaborare a documentației tehnice necesară la construcția a 5 porțiuni de drumuri locale de interes raional din raionul Fălești (conform caietelor de sarcini atasate)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 iun 2025, 16:48
Data ultimilor modificări
3 iun 2025, 10:23
Achizitii.md ID
21427650
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Activ
Activ
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_l261 g60-taxobeni.pdf
caiet de sarcini_l261 g60-taxobeni.pdf
Specificaţie tehnică
-
2.06.25 16:48
caiet de sarcini_l253 calugar musteata.pdf
caiet de sarcini_l253 calugar musteata.pdf
Specificaţie tehnică
-
2.06.25 16:48
caiet de sarcini_l246 ilenuta pinzareni.pdf
caiet de sarcini_l246 ilenuta pinzareni.pdf
Specificaţie tehnică
-
2.06.25 16:48
caiet de sarcini_l241 balti comarovca.pdf
caiet de sarcini_l241 balti comarovca.pdf
Specificaţie tehnică
-
2.06.25 16:48
caiet de sarcini_l239 r16 drum de acces spre satul pirlita.pdf
caiet de sarcini_l239 r16 drum de acces spre satul pirlita.pdf
Specificaţie tehnică
-
2.06.25 16:48
Data:
3 iun 2025, 10:23
Subiectul întrebării:
Legea nr. 131 din 03.07.2013, articolul 63
Întrebare:
Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
Răspuns (3 iun 2025, 15:30):
Procedura de achizitie este desfășurată prin metoda ”Licitație Deschisă”, cu referire la PCT. 20 din Anunțul de participare, Anexa nr. 2 la Documentația standard nr.115 din 15.09.2021, Autoritatea Contractantă a ales ca tehnică utilizare instrumentului Licitație Electronică, scopul utilizării acestui instrument este oferirea posibilității ofertanților de a micșora ofertele depuse la procedura de achizitie, conform criteriului de atribuire stabilit.
Cu referire la instrumentul Licitației Electronice, ofertantul nu are obligatia șă micșora valoarea ofertei depuse, conform condițiilor licitației electronice.
Procedura de achiziție este elaborată în conformitate cu cadrul legal cerințele specificate în documentația de atribuire sunt elaborate in conformitate cu pct/ 28 din HG nr. 10 din 20-01-2021
Data:
3 iun 2025, 11:47
Subiectul întrebării:
Verificare documentației de proiect și deviz
Întrebare:
Cine plătește pentru verificarea documentației de proiect și deviz?
Răspuns (3 iun 2025, 13:58):
Conform PCT. 12 din Anuntul de participare, Anexa nr. 2 la Documentația standard nr.115 din 15.09.2021, "Prestatorul va înainta documentația de proiect către verificatori atestați de proiecte. Prestatorul va achita serviciul de verificare al proiectului din cont propriu. Termenul în care va avea loc verificarea proiectului este inclus în termenul de prestare al serviciului de elaborare a proiectului termenul total de prestare al serviciului de proiectare și de verificare al documentației de proiect este de 60 de zile, dar nu mai tîrziu 15 septembrie 2025
Data:
3 iun 2025, 14:12
Subiectul întrebării:
Art. 63 din Legea nr. 131
Întrebare:
Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
Răspuns (3 iun 2025, 15:30):
Procedura de achizitie este desfășurată prin metoda ”Licitație Deschisă”, cu referire la PCT. 20 din Anunțul de participare, Anexa nr. 2 la Documentația standard nr.115 din 15.09.2021, Autoritatea Contractantă a ales ca tehnică utilizare instrumentului Licitație Electronică, scopul utilizării acestui instrument este oferirea posibilității ofertanților de a micșora ofertele depuse la procedura de achizitie, conform criteriului de atribuire stabilit.
Cu referire la instrumentul Licitației Electronice, ofertantul nu are obligatia șă micșora valoarea ofertei depuse, conform condițiilor licitației electronice.
Procedura de achiziție este elaborată în conformitate cu cadrul legal cerințele specificate în documentația de atribuire sunt elaborate in conformitate cu pct/ 28 din HG nr. 10 din 20-01-2021
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK