1
Perioada de actualizare
de la 28.05.2025 16:56
până la 02.06.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2025 08:00
până la 05.06.2025 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mai 2025, 16:56 - 2 iun 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2025, 8:00 - 5 iun 2025, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari Reparatie grupei, dormitorului si coridorului a Grădiniței ,,Îngeraș'din com. Pascani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD4834, MOLDOVA, Criuleni, s.Paşcani (r-l Criuleni), str.Sfîntul Dumitru
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Șmalenea Mihaela
Telefonul de contact
068226513
Datele achizitiei
Data publicării
28 mai 2025, 16:35
Data ultimilor modificări
30 mai 2025, 8:46
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21426085
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD4834, MOLDOVA, Criuleni, s.Paşcani (r-l Criuleni), str.Sfîntul Dumitru
Durata contractului
9 iun 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație Grădinița ,,Îngeraș'' din satul Porumbeni CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
28.05.25 16:56
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
28.05.25 16:56
duae.doc
Documentele la ofertă
-
28.05.25 16:56
Documentele lotului
caiet de sarcini pascani.pdf
-
30.05.25 08:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL,,Kedacons”

Preţul ofertei: 311 825,27 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Articolului 26 din Legea privind achizițiile publice criteriul de atribuire a contractului de achiziţii publice (1) Fără a aduce atingere dispoziţiilor legale sau administrative privind preţul anumitor bunuri ori remunerarea anumitor servicii, autoritatea contractantă atribuie contractul de achiziţii publice/acordul-cadru ofertantului care a depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. (2) În sensul prevederelor alin. (1), autoritatea contractantă stabileşte oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic pe baza criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare prevăzuţi în documentația de atribuire. (3) Pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic în conformitate cu prevederile alin. (2), autoritatea contractantă are dreptul de a aplica unul dintre următoarele criterii de atribuire: a) preţul cel mai scăzut; b) costul cel mai scăzut; c) cel mai bun raport calitate-preţ; d) cel mai bun raport calitate-cost. Respectiv autoritatea a aplicat criteriul prețul cel mai scăzut .
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Camonir

Preţul ofertei: 386 706,50 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SECRIERU PRIM

Preţul ofertei: 425 271,33 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Milancons

Preţul ofertei: 429 625,73 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări