1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2025 14:24
până la 02.06.2025 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2025 14:30
până la 11.06.2025 15:00
3
Licitaţie
de la 12.06.2025 15:00
până la 12.06.2025 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 217 244 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2025, 14:24 - 2 iun 2025, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2025, 14:30 - 11 iun 2025, 15:00
Începutul licitației: 12 iun 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

achiziționarea Servicii De Odihnă În Tabăra De Vară_(Bilete În Tabăra De Vară) pentru anul 2025 FOI SUPLIMENTARE
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7313, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, Comuna BAIMACLIA. Raionul CANTEMIR
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cechir
Telefonul de contact
069277763
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 iun 2025, 9:12
Valoarea estimată (fără TVA)
217 244 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21425275
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7313, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, cantemir
Durata contractului
17 iun 2025 14:23 - 31 dec 2025 13:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea Servicii De Odihnă În Tabăra De Vară_(Bilete În Tabăra De Vară) pentru anul 2025 FOI SUPLIMENTARE CPV: 55243000-5 - Servicii de tabere de copii
Cantitatea: 68.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202505271422_anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_2025 SUPLIMENTAR.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
27.05.25 14:24
Комиссия
Prenume
gurgurov svetlana
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1013601000048
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OLCRISCOM SRL

Preţul ofertei: 163 300 MDL
Statut: Învingător
Motivul: documentele corespund
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Agro-Tiras

Preţul ofertei: 163 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

AO Conceb

Preţul ofertei: 189 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări