Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
26.05.2025 15:03
până la 06.06.2025 10:00
până la 06.06.2025 10:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
06.06.2025 10:00
până la 01.07.2025 10:00
până la 01.07.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
5 748 407,14 MDL
Perioada clarificărilor:
26 mai 2025, 15:03 - 6 iun 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 iun 2025, 10:00 - 1 iul 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Tehnică de calcul și echipamente periferice
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 mai 2025, 15:03
Data ultimilor modificări
29 mai 2025, 13:32
Achizitii.md ID
21424196
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 5 - Stații de lucru pentru editare conținut multimedia
Buget: 106933.33 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Monitoare 27 inch și monitoare cu stație de endocare
Buget: 932133.34 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Dispozitive mobile pentru accesarea securizată a informației
Buget: 68500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 11 - Echipamente portabile pentru interacțiunea securizată cu resursele informatice
Buget: 70708.33 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
29 mai 2025, 13:32
Subiectul întrebării:
Garanție: Loturile 1 - 8, 10
Întrebare:
Stimate autoritate contractantă, vă rugăm să ne explicați cum trebuie confirmată garanția solicitată (numărul de piesă al pachetului de servicii extins, originalul scrisorii de garanție de la producător cu indicarea tipului și condițiilor de garanție etc.), pentru a exclude interpretarea ambiguă a anumitor obligații și posibilități ale participantului la licitație? De asemenea, vă rugăm să precizați următoarele: dacă participantul la licitație utilizează resursele unui centru de service autorizat, cum trebuie confirmată legătura dintre contract (Ofertant - Сentru de service autorizat) și achiziția dumneavoastră precum și condițiile de service solicitate?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK