1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2025 14:58
până la 26.05.2025 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.05.2025 17:00
până la 10.06.2025 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2025, 14:58 - 26 mai 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mai 2025, 17:00 - 10 iun 2025, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparație – noduri sanitare la etajele 2,3 a Judecătoriei Chișinău , sediul Central din str.Zelinski,13 - Conform Caietului de sarcini pentru lotul 2
(Anexa nr. 23 la Documentația Standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021) și Formularului de deviz nr.1A
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Cerga
Telefonul de contact
022-551-406
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2025, 14:29
Data ultimilor modificări
21 mai 2025, 15:03
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Achizitii.md ID
21421957
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Durata contractului
17 iun 2025 14:49 - 30 dec 2025 14:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparație – noduri sanitare la etajele 2,3 a Judecătoriei Chișinău , sediul Central din str.Zelinski,13 - Conform Caietului de sarcini pentru lotul 2 (Anexa nr. 23 la Documentația Standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021) și Formularului de deviz nr.1A CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
propunere financiară.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 14:58
csarcini lot 1.pdf csarcini lot 1.pdf
Documentele la ofertă
-
21.05.25 14:58
duae judchisinau.doc
Documentele la ofertă
-
21.05.25 14:58
docstandard lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
21.05.25 14:58
declaratie ord 145.doc
Documentele la ofertă
-
21.05.25 14:58
csarcini lot 3.pdf csarcini lot 3.pdf
Documentele la ofertă
-
21.05.25 14:58
csarcini lot2.pdf csarcini lot2.pdf
Documentele la ofertă
-
21.05.25 15:03
Documentele lotului
csarcini lot2.pdf
-
21.05.25 14:58
lot 2 form1.docx
-
21.05.25 14:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Adrika

Preţul ofertei: 228 876 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări