1
Perioada de actualizare
de la 19.05.2025 16:48
până la 29.05.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2025 10:00
până la 09.06.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 156 600 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2025, 16:48 - 29 mai 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2025, 10:00 - 9 iun 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

proaspătă, răcită, fără os,deflaxată, calitatea I. Grafic : 2 /săpt. de la ora 8.00 pînă la 11.00, cu excepția zilei de sâmbătă și duminică, conform comenzilor, la depozit instituției.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2025, 16:23
Data ultimilor modificări
20 mai 2025, 9:39
Valoarea estimată (fără TVA)
156 600 MDL
Achizitii.md ID
21420440
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Durata contractului
1 iul 2025 03:00 - 30 sept 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 9. Carne de vită CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1800.0
Unități de măsură: Kilogram
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard produse alimentare pentru III trimestru a. 2025.docx
Documentele la ofertă
- Documentația standard produse alimentare pentru III trimestru a. 2025.docx
19.05.25 16:48
DUAE produse alimentare pentru III trimestru a. 2025 signed.pdf DUAE produse alimentare pentru III trimestru a. 2025 signed.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE produse alimentare pentru III trimestru a. 2025 pdf
19.05.25 16:48
Declarație produse alimentare pentru III trimestru a. 2025 signed.pdf Declarație produse alimentare pentru III trimestru a. 2025 signed.pdf
Documentele la ofertă
- Declarație produse alimentare pentru III trimestru a. 2025 pdf
19.05.25 16:48
Declarație produse alimentare pentru III trimestru a. 2025.docx
Documentele la ofertă
- Declarație produse alimentare pentru III trimestru a. 2025.docx
19.05.25 16:48
DUAE produse alimentare pentru III trimestru a. 2025.doc
Documentele la ofertă
- DUAE produse alimentare pentru III trimestru a. 2025.doc
19.05.25 16:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ferma Nr 4 SRL

Preţul ofertei: 156 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Produse de Familie

Preţul ofertei: 187 506 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 198 900 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 9. Carne de vită
Data:
20 mai 2025, 09:39
Subiectul întrebării:
Valoarea estimată
Întrebare:
Buna ziua! Valoarea estimată pentru lotul 9 este cu mult mai scăzută în comparație cu prețul actual fără TVA stabilit pe piață a produsului. Verificați vă rog încă o dată cantitate și valoare estimată pentru carne de vită. Mulțumim!
Răspuns (20 mai 2025, 10:18):
Bună ziua. Ca răspuns la întrebare DVS, comunicăm că grupul de lucru, a stabilit prețurile reieșind din costurile estimative de la ziua lansării procedurii de achiziții publice. DVS oferiți prețul pe care se va baza oferta DVS, iar grupul de lucru va evalua și aprecia costul, în conformitate cu legislația în vigoare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări