Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
19.05.2025 10:22
până la 23.05.2025 11:00
până la 23.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
23.05.2025 11:00
până la 02.06.2025 10:00
până la 02.06.2025 10:00
au rămas 8 zile
3
Licitaţie
03.06.2025 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
298 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 mai 2025, 10:22 - 23 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mai 2025, 11:00 - 2 iun 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Servicii de efectuare a studiilor de fezabilitate pentru Judecătoriile Cahul și Căușeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2025, 10:12
Data ultimilor modificări
21 mai 2025, 23:44
Achizitii.md ID
21419930
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
21 mai 2025, 23:44
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Buna ziua! Pentru ambele locaţii există sau nu studii pentru cel mai favorabil amplasament care să soluționeze problemele destinației solicitate ale obiectivului?
Răspuns (22 mai 2025, 12:44):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție și pentru întrebarea adresată. Cu referire la solicitarea Dumneavoastră, vă comunicăm următoarele: Procedura de achiziție este divizată în două loturi, fiecare având ca obiect elaborarea unui studiu de fezabilitate distinct, după cum urmează: • Lotul 1 – Studiu de fezabilitate pentru Judecătoria Căușeni; • Lotul 2 – Studiu de fezabilitate pentru Judecătoria Cahul. Operatorii economici au posibilitatea de a depune ofertă pentru unul dintre loturi sau pentru ambele loturi, în funcție de capacitățile și interesul fiecăruia. Precizăm, de asemenea, că terenurile vizate au fost alocate în baza hotărârilor de Guvern, iar procesul de selecție a fost consultat la nivel interinstituțional, cu implicarea actorilor relevanți. Suplimentar vă comunicăm că toate documentele relevante privind regimul juridic și caracteristicile tehnice ale terenurilor vor fi puse la dispoziția operatorului economic selectat în etapa de implementare, după semnarea contractului. Cu respect, Ana SCHIBIN Șefă adjunctă Direcție, șefa Secției juridice, achiziții publice și logistică, din cadrul Agenției Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească
Data:
21 mai 2025, 23:49
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Bună ziua ! Caietul de sarcini corespunde oare capacităţilor teritoriale ale amplasamentelor?
Răspuns (22 mai 2025, 12:43):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru întrebarea adresată și pentru interesul manifestat față de prezenta procedură de achiziție publică. Cu referire la solicitarea Dumneavoastră privind corespondența dintre cerințele caietului de sarcini și capacitățile teritoriale ale amplasamentelor, vă informăm că documentația de atribuire, inclusiv caietul de sarcini, a fost elaborată în baza informațiilor și documentelor tehnico-juridice disponibile la nivelul autorității contractante, precum și în conformitate cu reglementările legale în vigoare. Suprafețele și caracteristicile tehnice ale terenurilor au fost analizate prealabil și permit, în principiu, elaborarea documentației de proiect corespunzătoare obiectivelor menționate. Detaliile și verificările suplimentare urmează a fi realizate de operatorul economic selectat în cadrul etapei de prestare a serviciilor, prin realizarea studiului de fezabilitate și alte investigații specifice. Vă reamintim că vizita la fața locului este permisă, iar orice informații suplimentare privind amplasamentele pot fi solicitate în condițiile prevăzute de documentația de atribuire. Cu respect, Ana SCHIBIN Șefă adjunctă Direcție, șefa Secției juridice, achiziții publice și logistică, din cadrul Agenției Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească
Data:
21 mai 2025, 23:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Bună ziua ! Teritoriile propuse pentru extindete sunt terenuri proprietatea statului sau proprietate a APL?
Răspuns (22 mai 2025, 12:43):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de procedura de achiziție. Cu referire la întrebarea Dumneavoastră privind regimul juridic al terenurilor, vă comunicăm următoarele: Terenul vizat pentru efectuarea studiului de fezabilitate pentru Judecătoria Orhei se află în proprietatea Statului, fiind transmis în administrare Agenției Proprietăți Publice, iar cel destinat studiului de fezabilitate pentru Judecătoria Căușeni este în proprietatea Statului, fiind transmis în gestiunea economică a Ministerului Justiției. Toate documentele aferente regimului juridic al acestor terenuri urmează a fi puse la dispoziția operatorului economic selectat în etapa de implementare a contractului, după semnarea acestuia. Cu respect, Ana SCHIBIN Șefă adjunctă Direcție, șefa Secției juridice, achiziții publice și logistică, din cadrul Agenției Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească
Data:
21 mai 2025, 23:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Bună ziua ! În conformitate cu standardele internaționale faza studiului de fazibilitate este foarte complexă şi costul elaborării acestor lucrări este de 700-800 mii lei pentru fiecare amplasament. Cum costurile propuse şi termenele de executare, luând în considerare exigențele normative internaționale, corespunde volumelor de servicii solicitate?
Răspuns (22 mai 2025, 12:42):
Stimate operator economic, Referitor la întrebarea Dvs. privind nivelul costurilor și al termenelor de execuție stabilite pentru serviciile de elaborare a documentației de proiect, inclusiv studiul de fezabilitate, autoritatea contractantă vă informează următoarele: Estimarea valorii achiziției a fost efectuată în conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, în baza unei analize de piață care a luat în considerare: o costuri aferente unor proiecte similare implementate în ultimii ani; o nivelul de complexitate al serviciilor solicitate în cadrul caietului de sarcini; o termenele rezonabile de execuție raportate la volumul activităților prevăzute. Cerințele tehnice reflectate în documentația de atribuire sunt conforme normelor în vigoare în Republica Moldova, inclusiv normativelor naționale în construcții și standardelor relevante aplicabile. În măsura în care standardele internaționale sunt relevante, acestea pot fi utilizate în completare, dar nu sunt obligatorii decât în măsura în care sunt prevăzute expres în legislația națională. Autoritatea contractantă apreciază observația Dvs. privind estimările conform standardelor internaționale, însă vă reamintim că: o obiectivul procedurii este contractarea unor servicii proporționale cu necesitățile și bugetul disponibil, în conformitate cu legislația națională aplicabilă; o operatorii economici au dreptul să participe cu oferte în care să reflecte propriile estimări de costuri, cu condiția respectării cerințelor minimale; o oferta financiară trebuie să fie realistă, competitivă și justificată, iar eventualele diferențe față de estimarea autorității contractante pot fi explicate prin nota justificativă anexată ofertei. În ceea ce privește termenele de execuție, acestea au fost stabilite ținând cont de practicile uzuale pentru proiecte similare, și sunt considerate fezabile pentru operatori cu experiență și capacitate tehnică adecvată. Dacă aveți propuneri tehnice alternative sau observații suplimentare, acestea pot fi incluse în oferta Dvs., cu respectarea prevederilor documentației de atribuire și ale Legii nr. 131/2015. Cu respect, Ana SCHIBIN Șefă adjunctă Direcție, șefa Secției juridice, achiziții publice și logistică, din cadrul Agenției Digitalizare în Justiție și Administrare Judecătorească
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK