”Clădire administrativă cu centrala electrică din surse regenerabile pentru consum propriu (centrala fotovoltaică)
până la 23.05.2025 13:00
până la 29.05.2025 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
caiet-de-sarcini-formular-de-deviz.signed.pdf
caiet-de-sarcini-formular-de-deviz.signed.pdf
ID: f2993304-eef0-457c-8c20-06e8eff5c2d9
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcină ii baterii fotovoltaice.signed.pdf
caiet de sarcină ii baterii fotovoltaice.signed.pdf
ID: f2993304-eef0-457c-8c20-06e8eff5c2d9
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
"Alexidar Grup"
SRL Zepto
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.