Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21419535
1
Perioada de actualizare
de la
16.05.2025 16:10
până la 23.05.2025 13:00
până la 23.05.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la
23.05.2025 13:00
până la 29.05.2025 11:00
până la 29.05.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
637 570,83 MDL
Perioada clarificărilor:
16 mai 2025, 16:10 - 23 mai 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mai 2025, 13:00 - 29 mai 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
”Clădire administrativă cu centrala electrică din surse regenerabile pentru consum propriu (centrala fotovoltaică)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5130, MOLDOVA, Donduşeni, s.Plop (r-l Donduşeni), Plop
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2025, 16:10
Data ultimilor modificări
21 mai 2025, 11:13
Achizitii.md ID
21419535
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
16.05.25 16:10
studiu fezabilitate pv plop_signed (1).pdf
studiu fezabilitate pv plop_signed (1).pdf
Documentele la ofertă
-
20.05.25 13:04
caiet-de-sarcini-formular-de-deviz.signed.pdf
caiet-de-sarcini-formular-de-deviz.signed.pdf
Istoricul documentului
-
caiet-de-sarcini-formular-de-deviz.signed.pdf
caiet-de-sarcini-formular-de-deviz.signed.pdf
ID: f2993304-eef0-457c-8c20-06e8eff5c2d9
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcină ii baterii fotovoltaice.signed.pdf
caiet de sarcină ii baterii fotovoltaice.signed.pdf
ID: f2993304-eef0-457c-8c20-06e8eff5c2d9
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
21.05.25 11:13
Data:
19 mai 2025, 14:41
Subiectul întrebării:
Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare
Întrebare:
Bună ziua. Ne interesează dacă instituția dumneavoastră deține următoarele documente: Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare cu furnizorul de energie electrică? Dacă da, vă rugăm să încărcați aceste documente pe platformă.
Răspuns (20 mai 2025, 13:02):
Deținem toate actele.
Data:
20 mai 2025, 16:42
Subiectul întrebării:
Module fotovoltaice și invertoare
Întrebare:
Conform p.6 art.37 LEGEA 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”.
În caiet de sarcini ați indicat un anumit producător și numele exact: Panourilor fotovoltaice Tiger Neo N-type 72HL4-(V) 575 W Jinko Solar, Invertor SUN2000-50KTL-M3 Huawei și Invertor SUN2000-10KTL-M1 Huawei fără a indica „sau echivalentul”.
De asemenea, nu este complet clar dacă este posibil să se instaleze, de exemplu, panouri cu o putere de 530W sau 590W menținând în același timp puterea totală a stației? Dacă este posibil să oferim un invertor de 60 kW în loc de două invertoare de 50 kW și 10 kW?
Răspuns (21 mai 2025, 09:51):
Conform proiectului si cerintelor finantatorului
Data:
21 mai 2025, 10:17
Subiectul întrebării:
Module fotovoltaice și invertoare
Întrebare:
Având în vedere faptul că dorințele autorității contractante nu pot fi mai importante decât prevederile legii, respectiv p.6 art.37 LEGEA 131 din 03-07-2015 privind achizițiile publice. Solicităm să modificați documentația de atribuire, inclusiv documentația de proiect cu mențiunea (sau echivalent) pentru toate tipurile de echipamente în care sunt specificate modelul exact și denumirea exactă. În caz contrar, vom avea toate motivele să contestăm această procedură în fața Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor.
Răspuns (21 mai 2025, 11:14):
modificat
Data:
22 mai 2025, 09:58
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
nu este mentonat garantia pentru oferta de cate % . Clarificati va rog ? sau nu este necesar garantie bancara
Răspuns (22 mai 2025, 11:24):
nu este obligatorie , nu avem asa priect mare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK