1
Perioada de actualizare
de la 14.05.2025 16:22
până la 29.05.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2025 15:00
până la 13.06.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 460 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mai 2025, 16:22 - 29 mai 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2025, 15:00 - 13 iun 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fileu de curcan refrigerat, fără piele, și fără os ambalaj în vid a cîte 1-1,5 kg. De culoare roz uniformă, cu miros caracteristic cărnii proaspete, fără mirosuri straine sau neplacute. Cu caracteristici organoleptice specifice cărnii proaspete.
Standard de referință: H.G. nr.696 din 04.08.2010.
Acte ce denota calitatea produsului: Certificat de conformitate/ declarație de conformitate, certificate de calitate, certificate sanitar veterinar, Certificat ISO, Contract pentru executarea investigațiilor de laborator;
Livrarea:Odată în săptămână
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Efimia Palitu
Telefonul de contact
069751468
Datele achizitiei
Data publicării
14 mai 2025, 16:05
Data ultimilor modificări
15 mai 2025, 9:13
Valoarea estimată (fără TVA)
5 460 000 MDL
Achizitii.md ID
21417942
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
1 iul 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fileu de curcan de curcan refrigerat Pentru instituțiile subordonate:DETS sec.Centru; DETS sec.Buiucani; DETS sec.Ciocana CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 39000.0
Unități de măsură: Kilogram
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae (42).doc
Documentele la ofertă
-
14.05.25 16:22
documentația standart (6) (6).docx
Documentele la ofertă
-
15.05.25 09:13
anunț de participare (55).docx
Documentele la ofertă
-
15.05.25 09:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pascolina

Preţul ofertei: 6 333 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări