1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2025 16:48
până la 23.05.2025 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2025 15:30
până la 02.06.2025 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 328 945,98 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2025, 16:48 - 23 mai 2025, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2025, 15:30 - 2 iun 2025, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a birourilor nr. 110, 206, 315, 310, 214, 419, 251, 113, 222, 235, 401 și 414 blocul nr. 4 al USM, str. Mateevici, or. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Garstea
Telefonul de contact
079571835
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2025, 16:43
Data ultimilor modificări
13 mai 2025, 16:59
Valoarea estimată (fără TVA)
3 328 945,98 MDL
Achizitii.md ID
21417303
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Durata contractului
9 iun 2025 16:46 - 30 dec 2025 16:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a birourilor nr. 110, 206, 315, 310, 214, 419, 251, 113, 222, 235, 401 și 414 blocul nr. 4 al USM, str. Mateevici, or. Chișinău CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Standard Byte

Preţul ofertei: 2 527 426 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IGOSTAFF Construct

Preţul ofertei: 2 808 832,60 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

MEGA NORD CONSTRUCT

Preţul ofertei: 3 062 118,04 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări