Selectaţi tipul procedurii
21417270
1
Perioada de actualizare
de la
13.05.2025 16:30
până la 04.06.2025 09:08
până la 04.06.2025 09:08
2
Propunerea ofertelor
de la
04.06.2025 09:08
până la 18.06.2025 09:08
până la 18.06.2025 09:08
au rămas 10 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
15 908 403,30 MDL
Perioada clarificărilor:
13 mai 2025, 16:30 - 4 iun 2025, 9:08
Perioada de depunere a ofertelor:
4 iun 2025, 9:08 - 18 iun 2025, 9:08
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Servicii de asistență pentru software, mentenanța Sistemului Informațional Integrat Vamal al Serviciului Vamal
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2025, 16:10
Data ultimilor modificări
13 mai 2025, 17:13
Achizitii.md ID
21417270
MTender ID
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 1 Asistență tehnică și administrare pentru platforma aplicativă ASYCUDA World modulele UNCTAD si Modulele Naționale
Buget: 7236666.3 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lot 2 Asistență tehnică și administrare pentru Sistemul Informațional Automatizat „FRONTIERA”
Buget: 1600000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - LOT 3 Servicii de mentenanță preventiva a sistemului de protecție Antivirus
Buget: 471429.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - LOT 4 Servicii de mentenanță preventiva, corectiva si suport de la producător Licențe pentru SGBD
Buget: 908745.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - LOT 5 Servicii de mentenanță preventiva, corectiva si suport de la producător a sistemului de virtualizare VMware
Buget: 1184000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - LOT 6 Servicii de mentenanță preventiva, corectiva si suport de la producător a sistemului de operare RedHat
Buget: 125830.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - LOT 7 Servicii de mentenanță preventiva și suport de la producător pentru sistemul de Aplicație SOClass
Buget: 2170667.0 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - LOT 8 Servicii de mentenanță preventiva și suport de la producător pentru sistemul de protecție Fortinet
Buget: 772066.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - LOT 9 Servicii de mentenanță a echipamentelor HP
Buget: 1439000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
LOT 3 Servicii de mentenanță preventiva a sistemului de protecție Antivirus
Data:
13 mai 2025, 17:13
Subiectul întrebării:
Lot 2
Întrebare:
Pentru lotul 2,refiritor la punctele 10 si 11, care sunt actele necesare ?
Răspuns (21 mai 2025, 09:29):
Pct. 10 - Ofertantul trebuie să prezinte documente ce atestă relația participantului cu producătorul/dezvoltatorul
(certificat de partener autorizat pentru livrarea soluției/ mentenanței aferente, solicitate al producătorului/dezvoltatoruluisau contractde relație
cu producătorul/dezvoltatorul, sau autorizație de livrare), în cazul în care ofertantul nu folosește soluția proprie.
Pct. 11 - nu se aplică pentru Lotul nr. 2.
LOT 5 Servicii de mentenanță preventiva, corectiva si suport de la producător a sistemului de virtualizare VMware
Data:
14 mai 2025, 11:56
Subiectul întrebării:
Lotul 5 Vmware
Întrebare:
Buna ziua.
La Vmware acum licentierea se face per core, nu per processor.
Va rugam sa transmiteti numarul de core-uri (licentiera Vmware minimum 16 core per procesor) pentru fiecare procesor din acelea 16 procesoare.
De asemenea va rugam sa specificati pentru cati ani se solicita reinnoirea.
Răspuns (19 mai 2025, 11:47):
Bună ziua.
16 procesoare x 16 nuclee per procesor = 256 nuclee.
Subscriptie - 12 luni.
Data:
15 mai 2025, 10:11
Subiectul întrebării:
LOT 3 - Servicii de mentenanță preventiva a sistemului de protecție Antivirus
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm sa specificați dacă se solicită achiziția unei licențe noi sau este reînnoire de licență. În caz în care este reînnoire, vă rugăm să specificați ce produs doriți sa reînnoiți. Vă mulțumim!
Răspuns (19 mai 2025, 11:48):
Bună ziua.
Reinnoire, BitDefender GravityZone Business Security Premium
LOT 5 Servicii de mentenanță preventiva, corectiva si suport de la producător a sistemului de virtualizare VMware
Data:
19 mai 2025, 14:12
Subiectul întrebării:
număr contract
Întrebare:
Bună ziua.
În legătură cu LOT 5 – Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și suport de la producător a sistemului de virtualizare VMware,
vă rugăm să ne transmiteți numărul contractului aferent licenței actuale.
Vă mulțumim anticipat!
Răspuns (20 mai 2025, 09:42):
Bună ziua.
Account Number, Account Name
695899565,"Serviciul Vamal al Republicii Moldova"
Data:
21 mai 2025, 11:40
Subiectul întrebării:
Numere serie de hardware HPE
Întrebare:
Întrebare: Buna ziua, pentru a asigura asistența tehnică din partea producătorului, vă rugăm să publicați numerele de serie ale echipamentelor enumerate în lotul 9
Răspuns (23 mai 2025, 08:31):
Bună ziua.
HPE 3PAR 8200 - 4 unități:
K2Q36B HPE 3PAR 8200 2N+SW Storage Field Base CZ3849KT9M
K2Q36B HPE 3PAR 8200 2N+SW Storage Field Base CZ3849KT9N
E7Y71A HPE 3PAR 8000 SFF(2.5in) Fld Int Dr Encl CZ3849KT9Q
E7Y71A HPE 3PAR 8000 SFF(2.5in) Fld Int Dr Encl CZ3849KT9P
HPE ProLiant DL360 Gen 108SFFf - 4 unități:
867959-B21 HPE DL360 Gen10 8SFF CTO Server CZJ8471T25
867959-B21 HPE DL360 Gen10 8SFF CTO Server CZJ8471T26
867959-B21 HPE DL360 Gen10 8SFF CTO Server CZJ8471T1J
867959-B21 HPE DL360 Gen10 8SFF CTO Server CZJ8471T1K
HPE StoreOnce 3640 - 1 unitate:
BB955A HPE StoreOnce 3640 48TB System CZ38494201
HPE StoreEver MSL2024 - 1 unitate:
BL542B HP MSL2024 1 LTO-5 3000 FC Tape Lbry DEC244043M
Switch FC – 4 utități:
QW938B HPE SN3000B 24/24 FC Switch CZC8353169
QW938B HPE SN3000B 24/24 FC Switch CZC835315P
QW938B HPE SN3000B 24/24 FC Switch CZC8353161
QW938B HPE SN3000B 24/24 FC Switch CZC8353166
Data:
21 mai 2025, 11:41
Subiectul întrebării:
Perioda de support
Întrebare:
Intrebare: Buna ziua, pentru a asigura asistența tehnică din partea producătorului, vă rugăm să publicați perioda de support pentru echipamentelor enumerate în lotul 9
Răspuns (23 mai 2025, 08:29):
Bună ziua.
Se solicta suport de la producator pina la finele anului adica 31/12/2025
Data:
21 mai 2025, 11:41
Subiectul întrebării:
HPE SN3000B 24/24 FC Switch
Întrebare:
Intrebare: Compania HP Enterprise nu menține dispozitive SN3000B 24/24 FC Switch după 30/04/2025. Vă rugăm a confirma că pentru dispozitivele date support local (fara suport de la producător) va fi acceptat. Sau va rugam a exclude dispozitivele SN3000B 24/24 FC Switch din lista echipamentului
Răspuns (23 mai 2025, 08:28):
Acceptam supportul local ( fara suport de la producator). Echipamentul SN3000B acceptat pentru excludere.
Data:
23 mai 2025, 10:14
Subiectul întrebării:
garantia banca
Întrebare:
Va rog sa ne spuneti daca Ofertantul este o companie nerezidenta, va fi acceptata scrisoarea de garantie pentru oferta emisa de catre a banca nerezidenta?
Răspuns (23 mai 2025, 13:25):
Autoritatea contractantă nu va respinge oferta pe motiv că garanţia a fost prezentată de un emitent străin, dacă acest fapt nu vine în contradicţie cu legislaţia, cu condiţia că garanţia pentru ofertă şi emitentul corespund cerinţelor stipulate în documentația de atribuire.
Data:
29 mai 2025, 11:23
Subiectul întrebării:
Buna ziua.
Întrebare:
va rog sa concretizati care anume certificate sunt obligatorii pentru Lotul 1.
Răspuns (30 mai 2025, 16:50):
Pentru lotul 1 sunt obligatorii toate certificatele menționate în Anunțul de participare
Data:
29 mai 2025, 18:23
Subiectul întrebării:
Criterii ce confirmă capacitatea executării calitative a contractului
Întrebare:
Vă rugăm să ne precizați dacă cerințele de la punctul 9 se aplică tuturor loturilor.
În caz contrar, pentru a evita eventuale omisiuni, vă rugăm să le detaliați separat pentru fiecare lot.
Vă mulțumim anticipat!
Răspuns (30 mai 2025, 16:53):
Cerințele de la punctul 9 se aplică tuturor loturilor
Data:
31 mai 2025, 20:34
Subiectul întrebării:
Cerinte per lot
Întrebare:
Bună ziua,
Dorim să vă semnalăm că, în Republica Moldova, există cel puțin 3-4 companii care ar putea participa la Lotul 9 din licitația anunțată:
"Lot 9 – Achiziționarea serviciilor de mentenanță preventivă și suport de la producătorul HP."
Cu toate acestea, doar una dintre aceste companii deține toate certificatele solicitate pentru softurile specializate ASYCUDA, VMware și SOClass. În acest context, vă rugăm respectuos să reconsiderați cerința de a prezenta toate certificatele solicitate pentru toate loturile, și să specificați în mod clar care certificate sunt necesare și pentru care loturi anume.
Această clarificare ar permite participarea unui număr mai mare de companii eligibile, ar spori concurența și ar contribui la asigurarea unei competitii corecte, ceea ce, în mod direct, ar duce la optimizarea cheltuielilor din fonduri publice.
Considerăm că o astfel de abordare trebuie aplicată pentru fiecare lot în parte, nu doar pentru Lotul 9, întrucât situația este similară și în cazul altor loturi.
Vă mulțumim pentru înțelegere și deschidere.
Răspuns (2 iun 2025, 09:08):
Bună ziua,
Criteriile ce confirmă capacitatea executării calitative a contractului, specificate în pct. 9, sunt obligatorii
pentru toate loturile.
Suplimentar menționăm că Anunțul de participare aferent licitației (inclusiv criteriile de calificare) a fost
aprobat/avizat pozitiv de către Agenția Guvernare Electronică.
Data:
2 iun 2025, 11:22
Subiectul întrebării:
Cerinte p. 9
Întrebare:
Vă mulțumim pentru explicație. Vă rugăm insistent să reevaluați condițiile tenderului, indicând cerințele de calificare pentru fiecare lot în parte, și nu la nivelul întregului contract, așa cum ați menționat. Considerăm că aceasta ar fi o decizie logică și corectă. Totodată, vă rugăm să abordați această situație împreună cu Agenția de Guvernare Electronică, în vederea obținerii unei noi aprobări pentru modificarea anunțului.
Răspuns (4 iun 2025, 09:03):
.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK