1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2025 13:43
până la 15.05.2025 09:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la 15.05.2025 09:00
până la 19.05.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 374 519 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2025, 13:43 - 15 mai 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mai 2025, 9:00 - 19 mai 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de reparații la fațada clădirii Primariei s.Copceac (Conform Caiet de sarcin)

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6118, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Копчак (АТО Гагаузия), ул. Ленина 124
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Piotr Codjebas
Telefonul de contact
029450236 - 078327501
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2025, 13:43
Data ultimilor modificări
13 mai 2025, 15:56
Achizitii.md ID
21417035
CPV
45200000-9 - Полные или частичные строительные работы и публичные работы
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Data:
13 mai 2025, 15:56
Subiectul întrebării:
Proiect la procedura
Întrebare:
Buna ziua Rugam respectos sa veniti cu o precizare daca pentru lucrarea data aveti proiect , si am fi recunoscatori daca l-ati face public
Data:
13 mai 2025, 16:03
Subiectul întrebării:
Tipul procedurii
Întrebare:
Va informam ca conform Art. 76 alin. (1) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice se stipulează că autoritatea contractantă nu are dreptul să divizeze achiziţia prin încheierea de contracte de achiziții publice separate în scopul aplicării unei alte proceduri de achiziţie publică decît procedura care ar fi fost utilizată în conformitate cu prezenta lege în cazul în care achiziţia nu ar fi fost divizată. Prin urmare, autoritatea contractantă va desfășura o singură procedură de achiziție pe parcursul anului bugetar, după caz, prin împărțirea achiziției în loturi , excepţie constituie achiziţia de bunuri şi servicii sezoniere iar avind in vedere ca la dumnevostra nu sunt bunuri sezoniere , ci lucrari in cadrul unei aceeasi cladiri , va recomandam ca sa reviziuni inca o data tipul procedurii la care ati apelat , in caz contrar vom fi nevoiti sa informam autoritatile competente privind achizitiile.
Data:
13 mai 2025, 16:26
Subiectul întrebării:
Tipul procedurii
Întrebare:
Ori dumnevoastre ati ales tipul acestei proceduri din motiv ca sunteti constienti ca tipul acestei proceduri nu se contesta si astfel favorizati vreun operator economic , neargumentind raspunsul vom fi nevoiti sa apelam la organele abilitate.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.