1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2025 12:43
până la 24.05.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.05.2025 09:00
până la 03.06.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 891 783,33 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2025, 12:43 - 24 mai 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mai 2025, 9:00 - 3 iun 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Lucrări de construcție a stației de epurare
200m3/zi din s. Zăbriceni, r. Edineț

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4646, MOLDOVA, Edineț, s.Zăbriceni, s.Zabriceni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Derevenicuc
Telefonul de contact
+37360906642
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2025, 12:43
Data ultimilor modificări
13 mai 2025, 15:22
Achizitii.md ID
21416990
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
16.pdf 16.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
su2.pdf su2.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
12.pdf 12.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
7.pdf 7.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
su1.pdf su1.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
2.pdf 2.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
17.pdf 17.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
10.pdf 10.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
1.pdf 1.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
8.pdf 8.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
4.pdf 4.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
9.pdf 9.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
6.pdf 6.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
19.pdf 19.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
5.pdf 5.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
13.pdf 13.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
18.pdf 18.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
15.pdf 15.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
14.pdf 14.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
11.pdf 11.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
3.pdf 3.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.25 15:07
Data:
13 mai 2025, 15:22
Subiectul întrebării:
licitatie repetata
Întrebare:
ce sa schimbat in caietul de sarcini si ce cerinte aduagatoare au aparut de a-ti reluat licitatia?
Răspuns (13 mai 2025, 16:00):
Nu sa schimbat nimic in caietul de sarcini. Achizitia nu a avut loc din motivul lipsei ofertantilor.
Data:
14 mai 2025, 10:10
Subiectul întrebării:
Documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională
Întrebare:
Punctul 38 din Documentatia stand. contine urmatoarea formulare: > Va rugam sa clarificati sensul acestei cerinte cat mai explicit. Ce trebuie sa prezentam?
Răspuns (14 mai 2025, 15:36):
Capacitatea tehnică şi profesională va fi prin completarea urmatoarelor anexe: 13; 14; 15;16.
Data:
14 mai 2025, 10:12
Subiectul întrebării:
Documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională
Întrebare:
Punctul 38 din Documentatia stand. contine urmatoarea formulare: "și nu sunt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, după cum urmează:" Va rugam sa clarificati sensul acestei cerinte cat mai explicit. Ce trebuie sa prezentam?
Răspuns (14 mai 2025, 15:36):
Capacitatea tehnică şi profesională va fi prin completarea urmatoarelor anexe: 13; 14; 15;16.
Data:
20 mai 2025, 14:38
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rog sa publicati Forma desfasurata
Răspuns (20 mai 2025, 15:03):
Caietul de sarcini este publicat. 21 documente sunt publicate.
Data:
20 mai 2025, 23:58
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
12. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: Executarea lucrărilor se vor efectua_în termen de 7 luni ( iunie-decembrie ) 2025. 13. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2025 Avind in calculul deschiderea ofertelor pe 24.05.2025 cu evaluarea ofertelor plus termenul de asteptare dupa anunțarea câștigătorului, plus inregistrarea la trezorarie si AAP cum va incadrati in termenii din anunt.?
Răspuns (21 mai 2025, 15:44):
După toate prevederile legale ne încadrăm absolut corect
Data:
21 mai 2025, 17:46
Subiectul întrebării:
raspunsuri
Întrebare:
După toate prevederile legale ne încadrăm absolut corect 24-05-2025 e simbata, chiar si daca evaluati totul in aceiasi zi, informarea o faceti legal doar pe 2 iunie, data data de 9 iunie e termen limita de asteptare, deci contractul nu poate fi semnat mai devreme de 10 iunie, prin minunie se inregistreaza totul cu 10 iunie, inclusiv reusiti sa emiteti autorizatia, tosi nu va ajung 10 zile pentru 7 luni. Se creaza situatie de conflict, dar va dorim sa reusiti
Răspuns (22 mai 2025, 17:06):
Ne încadram perfect. Sursele financiare sunt planificate doar pentru anul 2025 si lucrarile de executare nu pot fi extinse pentru anul 2026
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.