Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21416401
1
Perioada de actualizare
de la
12.05.2025 12:07
până la 21.05.2025 11:00
până la 21.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
21.05.2025 11:00
până la 03.06.2025 15:00
până la 03.06.2025 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 168 842,81 MDL
Perioada clarificărilor:
12 mai 2025, 12:07 - 21 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 mai 2025, 11:00 - 3 iun 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrari de reparatie capitala a unor sectoare de drum din s.Oxentea,r-nul Dubasari
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4578, MOLDOVA, Dubăsari, s.Oxentea, S.Oxentea R.Dubasari
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2025, 12:07
Data ultimilor modificări
14 mai 2025, 14:58
Achizitii.md ID
21416401
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrari de reparatie capitala a unor sectoare de drum din s.Oxentea,r-nul Dubasari
Buget: 1168842.81 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini.signed.pdf
12.05.25 12:07
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare.pdf
12.05.25 12:07
Data:
14 mai 2025, 14:58
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Bună ziua!, conform Anunțului de participare pct.15 subpct.11- solicitati garanție pentru ofertă sub formă de scrisoare de garanție bancară, iar la pct. 16 este specificat ca nu se solicită garanție pentru ofertă. Totusi după care punct din Anunțul de participare ne ghidăm?, și care este cuantumul pentru garanție dacă totuși se solicită. Mulțumim!
Răspuns (16 mai 2025, 10:27):
Autoritatea contractantă solicită o astfel de garanţie, operatorii economici vor fi obligați să respecte cerințele stabilite în documentația de atribuire. (art. 68 alin. (5) și (11) ale Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice)
Data:
16 mai 2025, 10:30
Subiectul întrebării:
Garanție pentru oferta
Întrebare:
Totuși garanția pentru ofertă va constitui 1% sau 2%?
Răspuns (16 mai 2025, 10:44):
Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată.(art. 68 alin. (5) și (11) ale Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice)
Data:
16 mai 2025, 11:33
Subiectul întrebării:
Cuantumul garantiei pentru oferta.
Întrebare:
Care este cuantumul exact al garantiei pentru oferta, exprimat in procent (%) din valoarea ofertei fara TVA?
Va rugam sa ne oferiti un raspuns complet, clar si lipsit de interpretari, pentru a evita orice confuzie in procesul de pregatire si depunere a ofertei.
(art. 33 alin. (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizitiile publice, care prevede obligatia autoritatii contractante de a raspunde clar, complet si fara echivoc la solicitarile de clarificari)
Răspuns (16 mai 2025, 11:40):
Garantia pentru oferta 1%
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK