1
Perioada de actualizare
de la 08.05.2025 16:11
până la 19.05.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.05.2025 10:00
până la 30.05.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 16 562 159,63 MDL
Perioada clarificărilor: 8 mai 2025, 16:11 - 19 mai 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mai 2025, 10:00 - 30 mai 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Reparația capitală la IPET nr.8 din str.Negruzzi 105, mun. Orhei

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Manoli
Telefonul de contact
076700406
Datele achizitiei
Data publicării
8 mai 2025, 16:11
Data ultimilor modificări
16 mai 2025, 17:16
Achizitii.md ID
21416064
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae reparație gr.8.pdf duae reparație gr.8.pdf
Documentele la ofertă
-
8.05.25 16:11
anunț de participare redactat.pdf anunț de participare redactat.pdf
Documentele la ofertă
-
12.05.25 16:50
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
12.05.25 16:50
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
13.05.25 13:34
duae_.docx
Documentele la ofertă
-
13.05.25 13:34
gradinita n8-etaj.pdf gradinita n8-etaj.pdf
Documentele la ofertă
-
15.05.25 09:45
gradinita n8-subsol.pdf gradinita n8-subsol.pdf
Documentele la ofertă
-
15.05.25 09:45
gradinita n8-parter.pdf gradinita n8-parter.pdf
Documentele la ofertă
-
15.05.25 09:45
caiet de sarcini gradinita 8 reparatia capitala 2025.pdf caiet de sarcini gradinita 8 reparatia capitala 2025.pdf
Documentele la ofertă
-
16.05.25 17:16
Data:
9 mai 2025, 13:34
Subiectul întrebării:
c.s
Întrebare:
Incarcati c.s varianta f1 simpla nu desfasurata.Mersi
Răspuns (12 mai 2025, 16:51):
Bună ziua. A fost plasat Formularul nr.1 cu Lista de cantități de lucrări.
Data:
9 mai 2025, 18:00
Subiectul întrebării:
Capacitatea tehnica
Întrebare:
Buna ziua. Pentru a nu limita concurența rugam respectuos sa includeti in p.5 al anunțului de participare posibilitatea de a demonstra experiența similară a operatorului economic in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuita, prin includerea optiunei "valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. " ceea ce este indicată in art.22 (3) lit a) al LEGII Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice.
Răspuns (12 mai 2025, 16:54):
Bună ziua.La pct. 16 subct. 5 a anunțului de participare a fost adăugat și obțiunea valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate, cu lucrări similare contractului ce urmează a fi atribuit
Data:
12 mai 2025, 11:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati forma word sau pdf (NU ASA SCANAT)
Răspuns (12 mai 2025, 16:54):
Bună ziua. A fost plasat Formularul nr.1 cu Lista de cantități de lucrări.
Data:
12 mai 2025, 13:04
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, dvs solicitati garantia pentru oferta prin transfer, conform legiii achizitii publice este permis prin transfer si prin scrisoare de garantie bancara. Putem prezenta garantia pentru oferta prin scrisoare garantie bancara?
Răspuns (12 mai 2025, 17:01):
Buna ziua.Autoritatea contractantă a optat ca garanția pentru ofertă să fie depusă la contul autorității.
Data:
13 mai 2025, 07:50
Subiectul întrebării:
Proiectul de execuție
Întrebare:
Bună ziua. Am dori să facem cunoștință cu proiectul de execuție a lucrărilor. Vă rugăm să publicați.
Răspuns (13 mai 2025, 10:26):
Lucrările reflectate în caietul de sarcini în conformitate cu art.150 alin.(1) din Codul Urbanismului și Construcțiilor nr.434 din 28.12.2023 pot fi executate fără certificat de urbanism pentru proiectare și fără autorizație de construire
Data:
13 mai 2025, 12:13
Subiectul întrebării:
Termenul de execuție a lucrărilor
Întrebare:
Vă rugăm să revizuiți termenul solicitat în anunțul de participare, deoarece nu este real țintind cont de tehnologie executării acestor tipuri de lucrări(ne referim de procese tehnologice și condițiile strânse de lucru) . Aceste afirmații apar din consultarea Responsabilului Tehnic licențiat. Rugăm respectuos să vă consultați cu dorijintele de șantier licențiat/secția de construcții pentru a elucida un termen real rezonabil. P.S. în cazul existenței proiectului tehnic termenul de execuție propus ar fi partea componentă a proiectului. Mulțumim
Răspuns (15 mai 2025, 09:41):
Autoritatea contractantă la stabilirea termenului de executare a lucrărilor a luat în calcul mai multe aspecte, din care: termenul de valorificare a mijloacelor bănești alocate, necesitatea de continuare a activității instituției preșcolare (pe perioada executării lucrărilor copii urmează să fie încadrați în alte instituții de învățământ preșcolar în limita locurilor disponibile, iar ceilalți copii urmează să se afle la domiciliu până la finalizarea lucrărilor). Rezultând din cele expuse am apreciat termenul de execuție. La etapa evaluării ofertelor autoritatea contractantă va considera corespunzătoare cerințelor de calificare acele oferte care vor cuprinde necesarul de personal și utilaje în scopul executării lucrărilor în termen. La depunerea ofertei având în vedere planului încăperilor (anexat la documentația de atribuire) care presupune 7 blocuri cu 2 nivele și un bloc cu un nivel, pot fi prevăzute în grafic executarea lucrărilor menționate în mai multe blocuri concomitent.
Data:
13 mai 2025, 12:36
Subiectul întrebării:
DUAE si documentatia standard
Întrebare:
Va rugam sa incarcati documentele DUAE si documentatia standard in word ca sa fie posibil de a complecta DUAE si Anexele. Multumim
Răspuns (13 mai 2025, 13:36):
Bună ziua. A fost plasat DUAE și documentația standard în format word.
Data:
15 mai 2025, 16:15
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua.In caietul de sarcini:1.CF10A,Tencuieli exterioare de 2,5cm grosime cu mortar,poz.6;20;34;48;62;76;90;104;118;132;146 in resurse lipseste mortarul sau ciment si nisip,este numai var hidrant,concretizati va rog. 2.CG49A,Executarea acoperirii antibacteriale din vinil omogen,poz.270;305;339;369;403;432;466;494 Covor P.P.C. concretizati marca linolemului,grosimea si caracteristicile. 3.CK26A,Glafuri montate la ferestre din mase plastice,poz.258;293;327;357;391;420;454;484 concretizati latimea glafurilor sau is coltare din mase plastice pentru teracota ,diferenta la 1m. este diferita. 4.SA15B;SA14G,Tevi din material plastic ,poz.499;507;508 concretizati is tevi din mase plastice sau din PPR.
Răspuns (16 mai 2025, 16:39):
Pozițiile CF10A la compartimentul Termoizolarea fațadelor a fost modificat cu CF15A, având grosimea tencuielii de 5 cm și k=2,5; Covorul PVC antibacterian, va avea grosimea de 2 mm cu o imitație de parchet Lățimea glafurilor este de 30 cm Poziția 499, 507, 508 sunt țevi din PPR (polipropilenă)
Data:
15 mai 2025, 17:34
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua.In caietul de sarcini,compartimentul Peretii,sunt din gips-carton,pe urma vopsirea cu emulsie apoasa.Conform tehnologiei lipseste grunduirea peretilor cu grund,aplicarea stratului de glet,clarificati va rog.
Răspuns (16 mai 2025, 16:41):
Conform poziției: 252 CF59B din WinCmeta NEO Nota: *Placi ghips-carton pentru pereti grosime 10-12,5 mm, pentru tavane- 9,5 mm. **Tipul si grosimea placilor termoizolante - conform proiectului. Se masoara la 1 m2 (de pereti cu excluderea golurilor) Cuprinde: marcarea pozitiilor de proiect a placajelor pe pardoseala si tavan; fixarea de tavan si pardoseala (pereti) cu banda de etansare sau ermetic special a profilurilor de ghidaj; instalarea in profiluri de ghidaj si fixarea in ele a profilurilor de suport; asezarea in timpane intre stilpi a materialului izolant; instalarea si fixarea pe carcas metalic a placilor de ghips-carton; astuparea cu chit a inbinarilor intre placile ghips-carton si perete si locurile de fixare cu suruburi; lipirea rosturilor cu banda autoadeziva; aplicarea unui strat de finisare cu chit; slefuirea suprafetei chituite; grunduirea suprafetei pentru finisare decorativa. Conform caietului de sarcini (desfășurat) la poziția menționată este inclus materialul: Grund ”Tifengrund”
Data:
15 mai 2025, 17:37
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua.In caietul de sarcini ,compartimentul Electricitate,lipsesc cutii pentru prize si intrerupatoare;lipsesc cutiile de distributie,concretizati va rog.
Răspuns (16 mai 2025, 16:39):
Pozițiile CK17F1, cu numerele: 262, 297, 331, 361, 395, 424, 458 au fost modificate cu poziția CK27B
Data:
18 mai 2025, 22:19
Subiectul întrebării:
Garantia bancara.
Întrebare:
documentaţia de atribuire ar putea să excedeze cadrului legal în materie de achiziții publice, respectiv să producă prejudicii şi ar încălca totodată principiul utilizării eficiente a banilor publici, asigurării concurenţei, imparţialităţii, tratamentului egal şi al nediscriminării prevăzute de art. 7 din legea achizitiilor publice. Pentru a evita limitarea concurentii si utilizarea eficienta si transparenta a Banilor Publici rugam insistent includerea modalitatii de a prezenta garantia bancara sub forma de scrisoarea de garantie bancara emisa de o banca comerciala.
Răspuns (19 mai 2025, 08:11):
Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului (1) În cazul achiziţiei de bunuri, servicii şi lucrări, operatorul economic va depune, odată cu oferta, şi garanţia pentru ofertă. (4) Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă, precum şi cerinţele faţă de operatorul economic care depune garanţia pentru ofertă (6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.