Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21415866
1
Perioada de actualizare
de la
08.05.2025 11:52
până la 14.05.2025 15:15
până la 14.05.2025 15:15
au rămas 23 de ore
2
Propunerea ofertelor
de la
14.05.2025 15:15
până la 17.05.2025 17:15
până la 17.05.2025 17:15
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
140 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 mai 2025, 11:52 - 14 mai 2025, 15:15
Perioada de depunere a ofertelor:
14 mai 2025, 15:15 - 17 mai 2025, 17:15
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Echipamente de monitorizare a transportului auto GPS (inclusiv instalarea)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 mai 2025, 11:52
Data ultimilor modificări
8 mai 2025, 13:00
Achizitii.md ID
21415866
MTender ID
CPV
38100000-6 - Instrumente de navigaţie şi de meteorologie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Echipamente de monitorizare a transportului auto GPS (inclusiv instalarea)
Buget: 140000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat (68).pdf
anunț de participare.semnat (68).pdf
Documentele la ofertă
-
8.05.25 11:52
Data:
8 mai 2025, 13:00
Subiectul întrebării:
Echipamentele GPS vor rămâne în proprietatea beneficiarului la finalul perioadei contractuale.
Întrebare:
Va rog sa specificati expres, in descriere, specificatii si caiet de sarcini Dvs. cereti achizita dispozitivelor de monitorizare GPS si a serviciilor de montare (instalare) + servicii de abonament pentru 8 luni. Totodata in caiet de sarcini faceti o remarca "Echipamentele GPS vor rămâne în proprietatea beneficiarului la finalul perioadei contractuale." ceea ar subintelege ca procurati dispozitivele in rate sau doriti sa le luati in comodat? Va rugam sa dati o descriere mai desfasurata. Multumesc
Răspuns (8 mai 2025, 15:21):
Echipamentele GPS vor rămâne în proprietatea beneficiarului la finalul perioadei contractuale. cu transfer integral de proprietate către autoritatea contractantă (beneficiar) începând cu momentul livrării. La finalul perioadei contractuale, acestea rămân în patrimoniul beneficiarului, fără obligații financiare suplimentare.
Data:
12 mai 2025, 13:58
Subiectul întrebării:
Termenul de Garantie
Întrebare:
Buna ziua!
Durata contractului este 8 luni insa ternenul de garantie pentru echipament este solicitat sa fie 36 luni. Rugam sa revizuiti durata contractului.
Răspuns (13 mai 2025, 09:40):
Dorim să subliniem că durata contractului, stabilită la 8 luni, se referă strict la perioada în care se derulează efectiv activitățile contractuale (livrare, instalare, punere în funcțiune, etc.).
În schimb, termenul de garanție de 36 luni pentru echipamente reprezintă o obligație separată, care continuă să producă efecte după finalizarea contractului, conform prevederilor legale și contractuale aplicabile. Această garanție se referă la buna funcționare a echipamentelor livrate și nu condiționează sau modifică durata contractului.
Data:
13 mai 2025, 12:05
Subiectul întrebării:
Plan de implimentare
Întrebare:
Buna ziua,
Ce informatie trebuie sa contina planul de implimentare si graficul detaliat de livrare.
multumesc
Răspuns (13 mai 2025, 15:15):
1. Planul de implementare trebuie să conțină:
a) Obiectivele implementării
Ce se va livra și ce se va atinge în urma implementării.
b) Etapele de implementare
Etapa 1: Pregătire / analiză preliminară
Etapa 2: Livrare hardware/software sau execuție
Etapa 3: Testare / punere în funcțiune
Etapa 4: Instruirea personalului
Etapa 5: Finalizare și recepție
c) Responsabili / actori implicați
Cine implementează (prestator), cine validează (beneficiar), alte părți (subcontractanți etc.)
d) Locul implementării
Adresele fizice sau infrastructura
e) Condiții prealabile
Ce trebuie să existe sau să fie pregătit înainte (de ex. infrastructură, energie, drepturi de acces etc.)
2. Graficul detaliat de livrare trebuie să includă:
a) Calendar detaliat (Gantt sau tabel)
Listează livrabilele / activitățile
Durata estimată (ex. în zile/săptămâni)
Datele exacte de început și sfârșit pentru fiecare fază
b) Milestone-uri cheie
De ex.: “Semnarea contractului”, “Livrarea echipamentului”, “Finalizare testare”, “Instruire utilizatori”
c) Corelarea cu termenele contractuale
Confirmă că totul se încadrează în termenul-limită prevăzut în documentația de atribuire
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK