Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
08.05.2025 09:23
până la 19.05.2025 10:00
până la 19.05.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
19.05.2025 10:00
până la 26.05.2025 10:00
până la 26.05.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 533 425 MDL
Perioada clarificărilor:
8 mai 2025, 9:23 - 19 mai 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 mai 2025, 10:00 - 26 mai 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație la Sala de Evenimente
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Banulescu-Bodoni nr.61
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 mai 2025, 9:09
Data ultimilor modificări
11 mai 2025, 13:54
Achizitii.md ID
21415697
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Declaratia privind identitatea beneficiarilor
Specificaţie tehnică
Declarația privind identitatea beneficiarilor efectivi
8.05.25 09:23
Data:
11 mai 2025, 13:54
Subiectul întrebării:
GB
Întrebare:
Se va accepta ca garantie pentru oferta - scrisoare emisa de o banca comerciala
Răspuns (12 mai 2025, 08:18):
Bună ziua. Nu se acceptă. Vă rugăm să repectați cerințele caietului de sarcini.
Data:
14 mai 2025, 20:12
Subiectul întrebării:
Incalcarea flagranta si repetata a legislatiei privind achizitiile publice
Întrebare:
Buna ziua
Care e motivul ca ASEM mereu solicita transfer la contul autorității? Legislația prevede expres modul de constituire a garanției pentru oferta! Conștientizăm ca veti răspunde negativ din motiv ca termenul pentru contestare a expirat eri! Dar ne rezervat dreptul sa sesizam organele abilitate( Agentia Achizitii Publice, CNA, Inspectia Financiara, Curtea de Conturi) inclusiv conducerea institutiei Dumneavoastră pentru a fi la curent cu ilegalitățile admise! Solicitam sa va conformați cadrului legal. Ori compania favozirata de Dumneavostra nu are linii de garantii deschisa si poate face doar transfer?
Răspuns (15 mai 2025, 11:51):
Reieșind din insistența dumneavoastră, vă informăm că, potrivit pct. 126 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638/2020, garanția pentru ofertă poate fi constituită prin una dintre următoarele forme:
- scrisoare de garanție bancară;
- transfer bancar în contul autorității contractante;
- cauțiune;
- acreditiv stand-by;
- alte forme care nu contravin legislației în vigoare.
Prin urmare, autoritatea contractantă are libertatea de a stabili forma garanției solicitate, din cele prevăzute expres de actul normativ menționat.
Totuși, pentru a nu vă îngrădi dreptul de participare și pentru a asigura un proces competitiv și transparent, vă comunicăm că, la evaluarea ofertelor, va fi acceptată inclusiv scrisoarea de garanție bancară.
Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de această procedură de achiziție.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK