1
Perioada de actualizare
de la 07.05.2025 22:59
până la 19.05.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.05.2025 15:00
până la 30.05.2025 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 214 040,50 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mai 2025, 22:59 - 19 mai 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mai 2025, 15:00 - 30 mai 2025, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii alimentare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3726, MOLDOVA, Străşeni, s.Rădeni (r-l Străşeni), s.Radeni,rl Straseni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rabdau Petru
Telefonul de contact
023757237
Datele achizitiei
Data publicării
7 mai 2025, 22:48
Data ultimilor modificări
7 mai 2025, 22:59
Valoarea estimată (fără TVA)
1 214 040,50 MDL
Achizitii.md ID
21415651
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD3726, MOLDOVA, Străşeni, s.Rădeni (r-l Străşeni), s.Radeni,rl Straseni
Durata contractului
2 iun 2025 18:00 - 31 dec 2025 22:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Litru pe zi
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart-caiet de sarcini (1).docx
Documentele la ofertă
-
7.05.25 22:59
meniu-caiet de sarcini.pdf meniu-caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
7.05.25 22:59
duae final (3).doc
Documentele la ofertă
-
7.05.25 22:59
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
7.05.25 22:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 1 214 040,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări