Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
07.05.2025 17:45
până la 22.05.2025 17:00
până la 22.05.2025 17:00
au rămas 12 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
22.05.2025 17:00
până la 06.06.2025 08:00
până la 06.06.2025 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
5 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 mai 2025, 17:45 - 22 mai 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 mai 2025, 17:00 - 6 iun 2025, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii de organizare a campaniei „MOLDOVA POATE”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 mai 2025, 17:45
Data ultimilor modificări
8 mai 2025, 16:22
Achizitii.md ID
21415410
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de organizare a campaniei „MOLDOVA POATE”
Buget: 5000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_moldova poate.docx
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini_moldova poate.docx
ID: a2e4800d-636a-4f5c-bef8-922337c9d6cf
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini_moldova poate.docx
ID: a2e4800d-636a-4f5c-bef8-922337c9d6cf
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
8.05.25 11:13
Servicii de organizare a campaniei „MOLDOVA POATE”
Data:
8 mai 2025, 16:22
Subiectul întrebării:
Soluție inovatoare de comunicare stradală pentru campania „Moldova Poate”
Întrebare:
Stimați organizatori,
În contextul perioadei de consultare publică privind achiziția pentru organizarea campaniei „Moldova Poate”, venim cu propunerea de a lua în considerare o platformă publicitară de nouă generație disponibilă în Republica Moldova — FOX CO.
FOX CO este o rețea formată din 60 de ecrane LED mobile, instalate pe automobile hibride care circulă zilnic în Chișinău și suburbii. Platforma este activ utilizată în campanii naționale și private și poate deveni un instrument eficient în realizarea componentei de comunicare vizuală stradală a campaniei „Moldova Poate”.
Avantajele platformei FOX CO:
Targetare geografică și temporală
Platforma permite difuzarea precisă a mesajelor în funcție de:
cartierele orașului (inclusiv zone rezidențiale, școli, parcuri, centre pentru copii);
ora din zi (de exemplu, dimineața și seara, când copiii și părinții sunt cei mai activi);
zilele săptămânii și evenimentele specifice campaniei.
Această abordare oferă flexibilitate și permite concentrarea atenției în punctele-cheie, la momentul potrivit.
Răspândire rapidă și adaptabilitate
Datorită mobilității și acoperirii diverselor rute, platforma permite transmiterea rapidă a mesajelor către o audiență largă, inclusiv în zone cu prezență redusă a publicității — cum ar fi parcurile, zonele rezidențiale sau cartierele-dormitor.
Implicare vizuală a publicului
Formatul dinamic al ecranelor LED este perceput în mod deosebit de copii și tineri, ceea ce face această platformă ideală pentru comunicarea cu aceste categorii, în momentele lor de mobilitate maximă — dimineața și seara.
Practici europene
Soluții digitale mobile similare sunt deja implementate cu succes în mai multe orașe europene, precum:
Berlin
Barcelona
Milano
București
Aceste formate s-au dovedit eficiente în campanii sociale, culturale și educaționale.
Ecologic
FOX CO nu utilizează materiale tipărite toxice, frecvente în publicitatea stradală tradițională, și funcționează pe baza unor automobile hibride, cu emisii reduse.
Integrare în conceptul Smart City
Platforma este complet digitală, controlată de la distanță, permite actualizarea conținutului în timp real, reacționează rapid la schimbările de context și oferă instrumente de analiză a difuzării. Aceste caracteristici se aliniază cu direcția strategică a municipiului Chișinău privind dezvoltarea unei infrastructuri urbane inteligente.
Considerăm oportună includerea platformei FOX CO în caietul de sarcini al campaniei „Moldova Poate” ca unul dintre instrumentele permise de comunicare vizuală stradală. Formatul ecranelor LED mobile oferă flexibilitate, adaptabilitate și acoperire, inclusiv în zone urbane unde publicitatea tradițională este limitată.
Totodată, îndemnăm concurenții să ia în considerare potențialul platformei FOX CO în elaborarea strategiilor media proprii și a canalelor de comunicare cu publicul-țintă, în special în ceea ce privește mesajele adresate copiilor, părinților și comunităților urbane.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK