1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2025 16:19
până la 08.05.2025 16:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la 08.05.2025 16:00
până la 12.05.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2025, 16:19 - 8 mai 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mai 2025, 16:00 - 12 mai 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Servicii de auditare financiară a situațiilor financiare întocmite conform SNC şi ajustate conform IFRS

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Bulmag
Telefonul de contact
022256797, 067748246, 060711110
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2025, 16:19
Data ultimilor modificări
6 mai 2025, 8:53
Achizitii.md ID
21414718
CPV
79210000-9 - Servicii de contabilitate şi de audit
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 16:19
anexa nr. 7 specificaţii de preţ.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 16:19
anexa nr. 6 specificaţii tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 16:19
a.p. 31.pdf a.p. 31.pdf
Documentele la ofertă
-
5.05.25 16:19
Data:
6 mai 2025, 08:53
Subiectul întrebării:
Clarificare privind solicitarea de prelungire a termenului-limită
Întrebare:
Vă rugăm să rețineți că vineri (9 mai) este sărbătoare legală, ceea ce afectează zilele lucrătoare disponibile pentru pregătire. Având în vedere acest lucru, termenul actual nu este realist pentru toți ofertanții. Solicităm cu amabilitate prelungirea termenului până la 16 mai pentru a asigura tuturor părților timp suficient pentru pregătirea și depunerea ofertelor într-un mod corect și complet. Vă mulțumim pentru considerație.
Răspuns (6 mai 2025, 10:03):
Reieșind din prevederile art. 1 alin. (1) din Legea nr. 74/2020, serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri reprezintă o achiziție de valoare mică, iar reieșind din prevederile alin. (3) din același articol, „Contractele de achiziții sectoriale a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, nu depășește pragurile menționate la alin. (1) sunt reglementate de Guvern”. Astfel, potrivit pct. 34 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, „Perioada cuprinsă între data publicării achiziției publice de valoare mică și data-limită de depunere a ofertei trebuie să fie de cel puțin 2 zile.”. Totodată, prezenta solicitare nu reprezintă o „clarificare” în sensul pct. 29 din Regulamentul menționat.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.