1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2025 15:13
până la 12.05.2025 14:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 12.05.2025 14:00
până la 20.05.2025 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2025, 15:13 - 12 mai 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2025, 14:00 - 20 mai 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de reparație curentă în cadrul secției ,,Ortopedie și Vertebrologie’’ al IMSP SCTO pentru anul 2025.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2025, 15:13
Data ultimilor modificări
6 mai 2025, 9:45
Achizitii.md ID
21414646
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini sectia 7.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 15:13
anunt reparatie sectia 7.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 15:13
anunt 7.pdf anunt 7.pdf
Documentele la ofertă
-
5.05.25 15:13
documen.standart.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 15:13
deviz desfășurat 7.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 15:13
duae.docx
Documentele la ofertă
-
5.05.25 15:13
Data:
6 mai 2025, 09:45
Subiectul întrebării:
c.s
Întrebare:
Puteti sa ne spuneti cam cite saloane sunt la numar? Si se va putea inchide procese verbale intermediare?
Răspuns (6 mai 2025, 11:30):
saloane 10 cabinete 5 baie bucatarie 2 coridoare Se prezinta un singur proces verbal.
Data:
6 mai 2025, 11:43
Subiectul întrebării:
Modalitatea de plată.
Întrebare:
Bună ziua! Stimate beneficiar, concretizați vă rog modalitatea de plată. Analizând cerințele Dvs. și condițiile expuse în contractul-model, reese că se va accepta doar un proces verbal la terminarea tuturor lucrărilor care se va verifica 30 zile, după în 30 zile se va efectua plata??? Se vor executa toate lucrările din contul OE și care este siguranța că vor fi achitate lucrările date??
Răspuns (6 mai 2025, 14:36):
Termenul de achitare 30 zile. Operatorul trebuie să-și execute atribuțile conform cerințelor solicitate în Caietul de sarcini și la sigur o să fie remunerat. Termenul de executare a lucrărilor este de 30 de zile, este un termen mic și grupul de lucru consideră că la finisare lucrărilor achitarea va avea loc.
Data:
6 mai 2025, 16:04
Subiectul întrebării:
Termenul de executare
Întrebare:
Mulțumim pentru răspuns. Vă rugăm să ne confirmați că dispuneți de specialist în cadrul instituției (responsabil tehnic) care va monotoriza executarea lucrărilor și va primi fiecare etapă de lucrări (demolări, tencuieri, etc). Un alt moment este că termenu de30 zile este foarte mic pentru tipul de lucrări solicitate și nu se încadrează nicidecum în termenii tehnologici. În baza la ce sa luat decizia dată??
Răspuns (6 mai 2025, 16:53):
Resposabil tehnic avem, se vor desfașura lucrări de reparație curentă și nu capitală.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.