Selectaţi tipul procedurii
21414499
1
Perioada de actualizare
de la
05.05.2025 13:15
până la 13.05.2025 13:10
până la 13.05.2025 13:10
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
13.05.2025 13:10
până la 23.05.2025 13:11
până la 23.05.2025 13:11
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
120 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 mai 2025, 13:15 - 13 mai 2025, 13:10
Perioada de depunere a ofertelor:
13 mai 2025, 13:10 - 23 mai 2025, 13:11
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii privind studiile și cercetările preventive pentru lucrările de restaurare și reabilitare a imobilului din mun. Chișinău, str. Mitropolit Gavril Bănulescu Bodoni nr. 35”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Marii Adunari Nationale piata nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2025, 13:10
Data ultimilor modificări
5 mai 2025, 17:20
Achizitii.md ID
21414499
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
202505051311_Anunt de participare Studii preventive .semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
5.05.25 13:15
Servicii privind studiile și cercetările preventive pentru lucrările de restaurare și reabilitare a imobilului din mun. Chișinău, str. Mitropolit Gavril Bănulescu Bodoni nr. 35”
Data:
5 mai 2025, 17:20
Subiectul întrebării:
Tema de proiect
Întrebare:
Anexați vă rog Tema de Proiect. Ce compartimente trebuie de făcut, (Releveu, schiță, proiect, PG, SA, rețele etc.) ? Topografie, acte cadastrale, poze.
Răspuns (6 mai 2025, 09:19):
Toată informația solicitată o găsiți în anuțul de participare.
Data:
8 mai 2025, 19:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini anexa 21 a Documentației Sdandard
Întrebare:
Vă rog respectuos să vă conformați legein nr. 131 privind achizițiile publice și să publicați Caietul de Sarcini coform Documentației Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii (anexa 21), aprobată de Ministerul Finanţelor. Lipsa caietului de sarcini prezintă încălcarea legii nr. 131, minim a articolulului 34 aliniat 1 și articolului 50.
De asemeni nu ați publicat Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servici aprobată de Ministerul Finanţelor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK