1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2025 13:41
până la 12.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.05.2025 11:00
până la 22.05.2025 11:00
3
Licitaţie
de la 23.05.2025 15:00
până la 23.05.2025 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 679 850 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2025, 13:41 - 12 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2025, 11:00 - 22 mai 2025, 11:00
Începutul licitației: 23 mai 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparații interioare în blocul alimentar,în care sînt amplasate bucătăria,farmacia,spălătoria sala de ședințe,arhiva a Spitalului Raional Șoldănești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciubotaru Lilian
Telefonul de contact
069302725
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2025, 13:37
Data ultimilor modificări
8 mai 2025, 12:36
Valoarea estimată (fără TVA)
3 679 850 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
36 798,50 MDL
Achizitii.md ID
21413920
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Durata contractului
2 iun 2025 13:40 - 29 nov 2025 13:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații interioare în blocul alimentar,în care sînt amplasate bucătăria,farmacia,spălătoria sala de ședințe,arhiva a Spitalului Raional Șoldănești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae bl.alim.docx
Documentele la ofertă
-
2.05.25 13:41
doc.standard bl.al.docx
Documentele la ofertă
-
2.05.25 13:41
bord.f5.docx
Documentele la ofertă
-
8.05.25 12:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DATACONS SERVICE

Preţul ofertei: 2 999 950 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 3 000 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări