1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2025 13:41
până la 12.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.05.2025 11:00
până la 22.05.2025 11:00
3
Licitaţie
de la 23.05.2025 15:00
până la 23.05.2025 15:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 679 850 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2025, 13:41 - 12 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2025, 11:00 - 22 mai 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Lucrări de reparații interioare în blocul alimentar,în care sînt amplasate bucătăria,farmacia,spălătoria sala de ședințe,arhiva a Spitalului Raional Șoldănești

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciubotaru Lilian
Telefonul de contact
069302725
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2025, 13:41
Data ultimilor modificări
8 mai 2025, 12:36
Achizitii.md ID
21413920
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae bl.alim.docx
Documentele la ofertă
-
2.05.25 13:41
doc.standard bl.al.docx
Documentele la ofertă
-
2.05.25 13:41
bord.f5.docx
Documentele la ofertă
-
8.05.25 12:36
Data:
6 mai 2025, 17:48
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Solicităm respectuos să modificați subpct.11 din anunț de participare (DECLARAŢIE PRIVIND EXPERIENŢA SIMILARĂ, Sau DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).
Răspuns (7 mai 2025, 11:33):
Bună ziua, în subpunctul 11 am solicitat Declarație privind experiența similară conform Anexa nr. 12 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021,dar în cadrul evaluării ofertelor vom accepta și Declarația privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate conform anexei nr.13 depuse de OE.
Data:
7 mai 2025, 23:27
Subiectul întrebării:
Caet de sarcini.
Întrebare:
Buna seara, solicitam respectuos sa publicati Formularul desfasurat cu resurse (Formularul 1A sau Formularul 5). Multumim anticipat!
Răspuns (8 mai 2025, 10:50):
Bună ziua, caietul de sarcini publicat unde este inclusă și lista cu cantități de lucrări oferă o informație clară pentru elaborarea devizului de cheltuieli și a elaborării ofertei de preț. Pentru a obține o informație mai amplă și mai clară asupra volumelor de lucrări ce trebuie vă invităm să vizitați obiectul pentru elaborarea corectă a propunerii financiare.
Data:
8 mai 2025, 12:00
Subiectul întrebării:
CAET DE SARCINI
Întrebare:
Stimata Autoritate contractanta publicati va rugam respectuos Formularul desfasurat cu resurse (Formularul 1A sau Formularul 5), conformativa legii 131/2015, nare nimic vizita cu normele si resursele. Multumim anticipat!
Răspuns (8 mai 2025, 12:36):
Am publicat.
Data:
12 mai 2025, 08:02
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Stimate Autoritate Contractanta, confirmstiva legii 132/2015, ca toti participantii sa fie egali in concurenta si să modificați pct. din anunț de participare (DECLARAŢIE PRIVIND EXPERIENŢA SIMILARĂ, Sau DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13). Multumim mult.
Răspuns (12 mai 2025, 09:55):
Bună ziua, în subpunctul 11 este menționat expres că solicităm Declarație privind experiența similară conform Anexa nr. 12 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021 și conform art.22 lin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice este prervăzută sintagma „SAU” și ce veți prezenta noi vom accepta. O zi bună.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.