1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2025 13:23
până la 07.05.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.05.2025 10:00
până la 10.05.2025 16:00
3
Licitaţie
12.05.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 319 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2025, 13:23 - 7 mai 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2025, 10:00 - 10 mai 2025, 16:00
Începutul licitației: 12 mai 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reprezentanță și de promovare (Facebook și de mentenanță a paginii web) a Întreprinderii de Stat Centrul de Metrologie Aplicată și Certificare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. Eugen Coca nr. 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liviu Capcelea
Telefonul de contact
069509198
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2025, 12:51
Data ultimilor modificări
6 mai 2025, 16:33
Valoarea estimată (fără TVA)
319 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 008,30 MDL
Achizitii.md ID
21413895
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. Eugen Coca nr. 28
Durata contractului
12 mai 2025 13:07 - 29 apr 2026 13:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reprezentanță și de promovare CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
2.05.25 13:23
anexe.docx
Documentele la ofertă
-Anexe pentru completare și depunere de către ofertanți
2.05.25 13:23
anunț servicii de reprezentanță 2025 semnat.pdf anunț servicii de reprezentanță 2025 semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de participare la procedura de achiziție COP a serviciilor de reprezentanță și de promovare
2.05.25 13:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TBT Dantei

Preţul ofertei: 356 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de reprezentanță și de promovare
Data:
6 mai 2025, 16:33
Subiectul întrebării:
Întrebare de clarificare
Întrebare:
Bună ziua, Avem rugămintea de a ne oferi o clarificare cu privire la punctul "Social Media Management și Conținut Vizual", unde este menționat: Crearea și publicarea a 12 postări lunare pe rețelele sociale (Instagram și Facebook); Crearea a 10 imagini grafice personalizate și 4 videoclipuri animate lunar. Dorim să înțelegem: dacă totalul postărilor lunare este de 12, iar numărul de materiale menționat este 14 (10 imagini + 4 videoclipuri), înseamnă că trebuie ajustat numărul imaginilor sau al videoclipurilor pentru a corespunde celor 12 postări? De asemenea, la capitolul Email Marketing, vă rugăm să ne detaliați ce activități sunt incluse în abonamentul lunar de 10 ore (ex: redactare conținut, design, trimitere emailuri, analiză etc.). Vă mulțumim!
Răspuns (7 mai 2025, 09:29):
Bună ziua. 1. Ce ține de punctul "Social Media Management și Conținut Vizual", pentru ajustarea numărului de materiale corespunzător numărului de postări se vor accepta ajustări din contul imaginilor. 2. Cu privire la capitolul Email Marketing, suplimentar la ce este în caietul de sarcini activitățile incluse în abonamentul lunar sunt: - pentru emailuri de creat un șablon profesional; - expedierea către baza de date oferită de furnizor a 1000 de emailuri lunar. Vă mulțumim pentru interesul manifestat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări