1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2025 14:14
până la 08.05.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.05.2025 14:00
până la 15.05.2025 14:00
au rămas 5 zile
3
Licitaţie
16.05.2025 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 562 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2025, 14:14 - 8 mai 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mai 2025, 14:00 - 15 mai 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Echipament de detectare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorel Burduja
Telefonul de contact
022-409-748
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2025, 14:14
Data ultimilor modificări
5 mai 2025, 9:11
Achizitii.md ID
21413546
CPV
35120000-1 - Sisteme şi dispozitive de supraveghere şi de securitate
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
2. anunț de participare.pdf 2. anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
2.05.25 14:14
3. documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
2.05.25 14:14
4. duae.doc
Documentele la ofertă
-
2.05.25 14:14
3. documentația standard.pdf 3. documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
2.05.25 14:14
4. duae.pdf 4. duae.pdf
Documentele la ofertă
-
2.05.25 14:14
2. anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
2.05.25 14:14
Data:
5 mai 2025, 09:11
Subiectul întrebării:
Echipament de detectare
Întrebare:
Bună ziua Vă rogăm să ne precizați, doriți doar achiziționarea echipamentului de detectare sau aveți nevoie și de servicii de instalare Mulțumim
Răspuns (5 mai 2025, 11:52):
Bună ziua, autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze exclusiv bunuri, fără servicii de instalare ale acestora.
Data:
7 mai 2025, 12:57
Subiectul întrebării:
Solicitare de ajustare a unor conditii
Întrebare:
Stimați reprezentanți ai autorității contractante, În urma analizei documentației de atribuire aferente procedurii de achiziție publică cu ID 21413546, am constatat că anumite specificații tehnice prevăzute în caietul de sarcini, fac trimitere directă sau indirectă la produse specifice ale anumitor producători. Prezența obligatorie a unui certificat de distribuitor/ revânzător limitează drepturile potențialilor ofertanți. În acest sens, solicităm excluderea punctului 5 «Confirmare privind statutul de distribuitor/reseller oficial în RM a bunurilor propuse» din cerințele obligatorii pentru câștigătorul licitației, precum și modificarea termenului de depunere a documentelor suplimentare pentru câștigătorul licitației de la o zi la 3 zile. În lipsa corectării și ajustării corespunzătoare a acestor condiții, ne rezervăm dreptul de a depune o contestație către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC), în vederea remedierii încălcărilor menționate. Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere și colaborare.
Răspuns (7 mai 2025, 15:38):
Bună ziua, în conformitate cu art. 22 din Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice, solicitarea confirmării statutului de distribuitor/ reseller oficial în RM a bunurilor propuse garantează faptul, că echipamentele vor fi importate legal, taxele vor fi plătite și bunurile vor fi însoțite de documentație corespunzătoare (certificări CE/ISO, declarații de conformitate etc.). Prin acesta, autoritatea contractantă evită riscurile legate de produse aduse pe căi neoficiale, care pot încălca drepturile de proprietate intelectuală sau normele de siguranță. Totodată, prin partenerii autorizați se asigură și conformitatea echipamentelor cu standardele tehnice locale/ europene aplicabile sectorului public. Suplimentar celor expuse, autoritatea contractantă are ca scop efectuarea reparației și deservirii echipamentului în timp restrâns, având acces la piese de schimb originale, inclusiv la ultimele actualizări ale produselor program, precum și la asistență tehnică directă pe toată perioada de utilizare a bunurilor. Suplimentar, Vă informăm că procedura aplicată pentru această achiziție este Cererea ofertelor de prețuri. Conform art. 17 alin. (5) din Legea nr. 131/2015 „Ofertantul/candidatul este descalificat în cazul în care nu suplimentează, nu prezintă clarificări sau nu completează informațiile sau documentele solicitate de autoritatea contractantă în termenele stabilite de aceasta (minimum 3 zile lucrătoare sau, în cazul în care procedura folosită este cererea ofertelor de prețuri, minimum o zi lucrătoare). Autoritatea contractantă are obligaţia de a asigura, în orice situație, un termen rezonabil în funcţie de complexitatea solicitării de prezentare, suplimentare, clarificare și/sau completare”. Prin urmare, dacă un operator economic consideră că este necesar un termen mai mare (de exemplu, 3 zile) pentru a prezenta documentele justificative care atestă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție, acesta trebuie să își motiveze solicitarea. Autoritatea contractantă va analiza cererea și va decide în consecință.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.