1
Perioada de actualizare
de la 30.04.2025 10:13
până la 10.05.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2025 11:00
până la 20.05.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 038 535,83 MDL
Perioada clarificărilor: 30 apr 2025, 10:13 - 10 mai 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2025, 11:00 - 20 mai 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Lucrări de reconstrucție a gardului de la sediu CSC Dinamo

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chisinau str. Sciusev 106A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
CSC Dinamo
Telefonul de contact
022-23-72-91
Datele achizitiei
Data publicării
30 apr 2025, 10:13
Data ultimilor modificări
30 apr 2025, 14:22
Achizitii.md ID
21413302
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-
30.04.25 10:13
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
30.04.25 10:13
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
30.04.25 10:13
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
30.04.25 10:13
Data:
30 apr 2025, 14:22
Subiectul întrebării:
GB
Întrebare:
Buna ziua.Scrieti rechizitele bancare pentru garantie de oferta
Răspuns (2 mai 2025, 07:39):
Bună dimineața, AC nu dispune de cont pentru garanții, respectiv vă recomandăm să utilizați alte metode de formare a garanției pentru ofertă.
Data:
4 mai 2025, 15:31
Subiectul întrebării:
schita gardului
Întrebare:
Va rugam sa ne prezentati schita gardului Va multumim
Răspuns (5 mai 2025, 08:18):
Cu schița, inclusiv șantierul de lucru puteți face cunoștință la sediu autorității contractante.
Data:
7 mai 2025, 11:40
Subiectul întrebării:
programare
Întrebare:
De 2 zile telefonam pentru a programa vizita la obiect dar nimeni nu raspunde.Transmiteti-ne un numar de telefon functional pentru a putea conveni o programare Va multumim
Răspuns (7 mai 2025, 13:25):
Conform Anunțului de participare, vizita se programează prin adresare scrisă. Vă rugăm să vă conformați.
Data:
7 mai 2025, 16:46
Subiectul întrebării:
programare
Întrebare:
Buna ziua! Rog programarea prin mesajul de e-mail trimis. Va multumesc
Răspuns (8 mai 2025, 07:42):
Bună ziua. Întru respectarea principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice menționate la art.7 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, și anume - tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici, proporţionalitate și recunoaştere reciprocă, urmează să vă conformați cerințelor din Anunțul de participare, ori acestea sunt egale și obligatorii pentru toți participanții.
Data:
8 mai 2025, 11:16
Subiectul întrebării:
programare
Întrebare:
Buna ziua! Apusoara cu referire la art 7 al Legii nr. 131/2015 e buna dar nu e chiar asa. In anuntul de participare e scris clar - "programarea se va efectua prin solicitarea scrisa adresata A.C" Autoritatea Contractanta.a publicat adresa de e-mail si logic ar fi ca adresarea noastra din 07 mai ora 16-44 la adresa de e-mail sa fie rezolvata si sa ni se comunice data cind vom avea acces la santier. Ori poate Dumneavostra doriti ca in evul mediu, sa va inminam adresarea pe papirus. Mai mult ca atit - deoarece in anuntul de participare e notat ca "vizita la santier si familiarizarea cu proiectul de executie in perioada de clarificare" rugam in cazul imposibilitatii vizitei santierului de catre noi in legatura cu incertitudinile create de Dumnavoastra, sa mariti perioada de clarificare De ce nu ne-ati confirmat receptionarea mesajului din 7 mai ora 16-44 trimis pe adresa de e-mail catre A.C.? Va multumim
Răspuns (10 mai 2025, 10:49):
Bună ziua. Vă rugăm să formulați neclaritățile clar și cu referire concretă la documentația de atribuire, ori acesta este scopul rubricii de clarificări. Aberațiile de genul evul mediu, papirus și altele sunt inadmisibile.
Data:
8 mai 2025, 12:02
Subiectul întrebării:
Răspuns clarificări
Întrebare:
În urma solicitărilor noastre de clarificări transmise privitor la vizita , atît aici pe platforma, cît și telefonic dar și email, constatăm cu îngrijorare faptul că răspunsul oferit de autoritatea contractantă nu abordează în mod direct și complet aspectele semnalate, limitându-se la formulări generale sau la redarea informațiilor deja disponibile în documentația de atribuire. Vă reamintim că, potrivit Legii privind achizițiile publice, autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod complet, clar și fără echivoc la solicitările de clarificări, astfel încât toți operatorii economici interesați să poată pregăti o ofertă conformă și competitivă. Având în vedere importanța acestor informații pentru elaborarea ofertei noastre și pentru respectarea principiilor de transparență și tratament egal, vă solicităm să reveniți cu un răspuns punctual și lămuritor la aspectele indicate, în termenele legale prevăzute de legislația în vigoare. În absența unui răspuns clar și complet, ne rezervăm dreptul de a sesiza organele competente, inclusiv CNSC, cu privire la această situație. Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare și așteptăm cu promptitudine un răspuns adecvat.
Răspuns (10 mai 2025, 10:53):
AC a răspuns clar, explicit și în termenii legali la clarificări. În situația în care un posibil participant nu dorește să se conformeze cerințelor, dar încearcă să condiționeze AC la anumite acțiuni în favoare sa, ținem să vă informăm că acest lucru contravine legislației. Ce ține de contestație, menționăm că acest drept vă este garantat de lege, respectiv nu este necesar să condiționați contestația prin clarificările adresate. În cazul în care considerați că vi sa lezat vreun drept aveți posibilitatea să contestați acțiunile AC. Modul de contestare este descris în Legea nr.131/2015 privind achiițiile publice, dar și pe adresa web a ANSC - www.ansc.md, unde aveți posibilitatea să vă expuneți nemulțumirele raportate la cadrul legal.
Data:
10 mai 2025, 09:35
Subiectul întrebării:
proiect si schita
Întrebare:
Buna ziua! Gardul la o institutie ca CSC "Dinamo" este o constructie, care trebuie sa aiba un proiect elaborat de specialisti, verificat de specialisti si aprobat spre executie. Conform Art. 34 al Legii nr. 131/2015 "Autoritatea contractanta ofera acces liber, total si gratuit, prin mijloace electronice la documentatia de atribuire de la data publicarii anuntului de participare..." Deoarece conform Art. 35 al aceleiasi Legi "Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, in mod clar, complect si fara ambiguitati, cit mai repede posibil la orice clarificare solicitata...' rugam sa ne prezentati macar foaia de titlu a proiectului. Va multumim
Răspuns (10 mai 2025, 10:54):
Accesul la documentația de atribuire a fost oferit liber, docuemntele fiind încărcate în SIA RSAP. Solicitarea privind oferirea a unei pagini din proiect este lipsită de sens.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.