Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21412227
1
Perioada de actualizare
de la
25.04.2025 17:58
până la 06.05.2025 18:00
până la 06.05.2025 18:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
06.05.2025 18:00
până la 14.05.2025 18:00
până la 14.05.2025 18:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 813 800,85 MDL
Perioada clarificărilor:
25 apr 2025, 17:58 - 6 mai 2025, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 mai 2025, 18:00 - 14 mai 2025, 18:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reparații interioare și exterioare la sediul Comisiei Electorale Centrale din strada Vasile Alecsandri, nr. 119, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 apr 2025, 17:58
Data ultimilor modificări
2 mai 2025, 22:07
Achizitii.md ID
21412227
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
reparatii exterioare d-2-1-2.pdf
reparatii exterioare d-2-1-2.pdf
Documentele la ofertă
-
25.04.25 17:58
reparatii interioare d-2-1-1.pdf
reparatii interioare d-2-1-1.pdf
Documentele la ofertă
-
25.04.25 17:58
anunt de participare lucrari_modificat.docx
Istoricul documentului
-
anunt de participare lucrari_modificat.docx
ID: ccf8c002-ee53-4549-afe9-2bb01adc635f
Documentele la ofertă
-
anunt de participare lucrari_ac.docx
ID: ccf8c002-ee53-4549-afe9-2bb01adc635f
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
2.05.25 15:56
anunt de participare lucrari_modificat.signed.pdf
anunt de participare lucrari_modificat.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare lucrari_modificat.signed.pdf
anunt de participare lucrari_modificat.signed.pdf
ID: 174ccdb1-3bc9-478c-a784-7419269e2646
Documentele la ofertă
-
anunt.semnat.pdf
anunt.semnat.pdf
ID: 174ccdb1-3bc9-478c-a784-7419269e2646
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
2.05.25 22:07
Data:
29 apr 2025, 18:41
Subiectul întrebării:
Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai bun raport calitate – preț
Întrebare:
Buna ziua, nu este clar cum se va lua în calcul factor de evaluare 2, nu este prevazut un minim sau un maxim perioada de garanție.
Cod nr.434/23 prevede: „termen de garanție – perioada de 5 ani care începe a curge la data recepției la terminarea lucrărilor și în cadrul căreia executantul este obligat, pe cont propriu, să înlăture toate neajunsurile și defectele apărute pe motiv de nerespectare a clauzelor și specificațiilor contractului sau a prevederilor documentației de proiect și ale normativelor tehnice aplicabile și să execute lucrările nefinalizate. Termenul de garanție poate fi mai mic de 5 ani în cazul materialelor și produselor pentru construcții și al utilajelor și echipamentelor pentru care termenul uzurii naturale, firești, și/sau al uzurii normative garantat de producător este mai mic, precum și în cazul în care garanția este oferită de producător pentru cicluri tehnologice de utilizare”
Răspuns (2 mai 2025, 15:53):
În baza deciziei grupului de lucru criteriul de evaluare a fost modificat.
Anunț redactat în SIA RSAP.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK