Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
22.04.2025 16:40
până la 28.04.2025 13:44
până la 28.04.2025 13:44
2
Propunerea ofertelor
de la
28.04.2025 13:44
până la 02.05.2025 13:45
până la 02.05.2025 13:45
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
120 000 MDL
Perioada clarificărilor:
22 apr 2025, 16:40 - 28 apr 2025, 13:44
Perioada de depunere a ofertelor:
28 apr 2025, 13:44 - 2 mai 2025, 13:45
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii în cadrul Forumului Economic de la Viena – Reuniunea Chișinău 2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Doga Eugen nr.2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 apr 2025, 16:36
Data ultimilor modificări
8 mai 2025, 20:12
Achizitii.md ID
21409434
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii în cadrul Forumului Economic de la Viena – Reuniunea Chișinău 2025
Buget: 120000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
202504221637_DUAE Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.04.25 16:40
Anunț de participare Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
Istoricul documentului
-
Anunț de participare Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.doc
ID: 3cfdb90b-9fd1-4bae-8e31-c6c8b79170e8
Documentele la ofertă
-
202504221637_Anunt_participare forum Viena Copy.pdf
ID: 3cfdb90b-9fd1-4bae-8e31-c6c8b79170e8
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Anunț de participare
22.04.25 20:05
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final.docx
Istoricul documentului
-
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final.docx
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Documentele la ofertă
-
Caiet de sarcini_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025_final(4).docx
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Documentele la ofertă
-
202504221637_Caiet de sarcini_Forum_Viena Copy.pdf
ID: 1664b234-912e-40fb-879d-6e7daeb3f091
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini actualizat
25.04.25 13:47
Documentația standard_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.docx
Istoricul documentului
-
Documentația standard_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.docx
ID: 8a955b21-9970-4bfa-aae5-d2eadbe7105b
Documentele la ofertă
-
202504221638_Documentația standard_Servicii de Event management Viena Economic Forum 2025.docx
ID: 8a955b21-9970-4bfa-aae5-d2eadbe7105b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Documentația standard actualizată
25.04.25 13:47
Data:
24 apr 2025, 17:38
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
1. Materiale promoționale – amenajarea spațiului
Vă rugăm să ne spuneți numărul necesar de mese și scaune pentru organizarea distribuirii materialelor promoționale în cadrul evenimentului
2. Suporturi pentru drapele
Pentru a putea estima corect preț suporturile, avem nevoie de dimensiunile exacte ale drapelelor care vor fi utilizate.
3. Printer în zona de înregistrare
Care este scopul utilizării imprimantei la zona de înregistrare?
Răspuns (25 apr 2025, 11:42):
Buna ziua.1. Steaguri și suporți pentru steaguri Vă rugăm să puneți la dispoziție 15 suporți pentru steaguri de aceeași înălțime. Toate steagurile (dimensiuni: 2 x 1 metri) vor fi furnizate de echipa Vienna Economic Forum. 2. Catering și zona de recepție • 2 mese pentru înregistrare și distribuirea badge-urilor. 3. Cerința ce ține de printere va fi exclusă ca obligatorie din caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK