1
Perioada de actualizare
de la 17.04.2025 15:46
până la 30.04.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.04.2025 10:00
până la 14.05.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 12 758 484,41 MDL
Perioada clarificărilor: 17 apr 2025, 15:46 - 30 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 apr 2025, 10:00 - 14 mai 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Construcția oficiului

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD4600, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, str. Independenţei 81
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Bogdan
Telefonul de contact
067289282
Datele achizitiei
Data publicării
17 apr 2025, 15:46
Data ultimilor modificări
17 apr 2025, 16:22
Achizitii.md ID
21408514
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
f1 6-1 reac.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-9 asm.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-6 rac.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 3-1 centrala termica sm.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
ts(tehnologia).pdf ts(tehnologia).pdf
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-7 sip.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-2 cba.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
sm termomecanice (co tm).pdf sm termomecanice (co tm).pdf
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-8 ts.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
constructii din beton_cba_.pdf constructii din beton_cba_.pdf
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
constructii metalice_cm_.pdf constructii metalice_cm_.pdf
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-4 ivc.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
sa_punct medical brătușeni.pdf sa_punct medical brătușeni.pdf
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 4-1 reae.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
telefonie si internet.pdf telefonie si internet.pdf
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-1 sa.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 6-2 retele exterioare de gaz age.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-5 iei eef.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-3 cm.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
f1 2-1-10 retele de alimentare cu gaze interioare.docx
Documentele la ofertă
-
17.04.25 15:46
anunt_de_participare bratuseni.signed.pdf anunt_de_participare bratuseni.signed.pdf
tenderNotice
-
17.04.25 15:51
Data:
17 apr 2025, 16:22
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Finantarea de unde este?
Răspuns (17 apr 2025, 16:42):
Consiliul raional Edineț
Data:
24 apr 2025, 10:01
Subiectul întrebării:
Linia de credit
Întrebare:
În cadrul disponibilitătii de linie creditară, trebuie să fie indicat expres procedura dată de achiziție , deoarece banca refuză să emite un contract de creditare atît timp cît operatorul economic nu deține contractul de antrepriză încheiat cu autoritatea contractantă! Vă rugăm să exemplificați acest fapt.
Răspuns (25 apr 2025, 10:00):
Nu este necesar de prezentat contractul de credit, dar disponibilitatea băncii cu care conlucrați de a vă elibera credit în cazul cîștigării licitației
Data:
24 apr 2025, 10:06
Subiectul întrebării:
Lichiditate
Întrebare:
Conform anunțului de participare în care este indicată lichiditatea care nu trebuie să fie mai mică de 200 de %, conform legislației lichiditatea trebuie să fie nu mai mică de 100%, iar o companie de construcții nu poate deține cunatumul de peste 200%, atît timp cît beneficiul de deviz este 6%. Considerăm această clauză abuzivă ce limitează dreptul operatorilor economici de a participa la procedura de achiziție. Vă rugăm să ajustați punctul dat conform legislației în vigoare.
Răspuns (25 apr 2025, 10:07):
,,Conform legislației" este o exprimare la general. Indicați vă rog actul normativ, articolul, aliniatul.
Data:
25 apr 2025, 14:29
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Pentru ce trebuie sa venim la fata locului daca proiectele de executie sun pe platforma.Rugam sa excludeti acest punct
Răspuns (25 apr 2025, 14:34):
Cerința nu se exclude
Data:
25 apr 2025, 14:37
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
O sa pierdem timp si nimik nu o sa aflam ca intodeauna!!!Timp pierdut!!!
Răspuns (29 apr 2025, 09:45):
O să puteți să vedeți unde se află terenul pe care se va construi clădirea, căile de acces, țeava de gaz, construcțiile din apropiere, unde se va putea face depozitarea materialelor, conectarea la apă, electricitate, doar în deviz vor fi incluse cheltuieli de depozitare, cheltuieli de regie.
Data:
29 apr 2025, 12:00
Subiectul întrebării:
Lichiditate
Întrebare:
Conform prevederilor ORDINUL Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, art. 36. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); Astfel vă rugăm să modificati cerința cu privire la lichiditate de 200%, pentru a asigura dreptul de participare a tuturor operatorilor economici interesați în procedura de achiziție.
Răspuns (30 apr 2025, 09:40):
Cu referire la solicitarea dumneavoastră privind modificarea cerinței referitoare la nivelul de lichiditate generală, formulată în cadrul procedurii de achiziție publică, vă comunicăm următoarele: Conform prevederilor Ordinului nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, articolul 36 prevede că ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente relevante privind: lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%). Subliniem că documentația standard stabilește un nivel minim, dar nu instituie un plafon maxim pentru gradul de lichiditate care poate fi solicitat, oferind autorității contractante posibilitatea de a ajusta cerințele în funcție de specificul și complexitatea lucrărilor. În considerarea importanței și valorii lucrărilor contractate, autoritatea contractantă a stabilit inițial o cerință de 200% lichiditate generală, măsură menită să reducă riscurile financiare și să asigure capacitatea reală de execuție a lucrărilor. Totuși, având în vedere solicitările formulate de operatorii economici și în spiritul asigurării unei participări cât mai largi, autorității contractante va accepta și oferte în care nivelul de lichiditate generală este de cel puțin 150%.
Data:
29 apr 2025, 12:04
Subiectul întrebării:
Cerinta abuziva vizita
Întrebare:
Va trebuie sa vedeti care operatori economici vin la licitatie, sa stiti cum sa faceti pretul. Alt motiv real nu este. Tot ce ati descris mai sus este introdus in proiectul OLC in care este scris unde se depoziteaza materialele. toate proiectele sunt publicate. Nu va jucati cu focul. CNA tot se uita. Altfel dumneavoastra limitati concurenta.
Răspuns (29 apr 2025, 12:39):
Toate vizitele la șantier le fac reprezentanții companiilor de construcții, vin, se uită, fac poze își iau certificatul că au vizitat șantierul și pleacă. Avem un contract de antrepriză semnat digital după petrecerea licitației, la moment sau început lucrările, dar noi nici nu am văzut administratorul companiei, a îndeplinit toate cerițele indicate în anunțul de participare, a depus oferta cu cel mai mic preț și a cîștigat. Faceți și dvs. acest lucru. Succese.
Data:
29 apr 2025, 12:43
Subiectul întrebării:
1
Întrebare:
Motivul real a vizitei la santier argumentati
Răspuns (29 apr 2025, 12:47):
Ceriță indicată în anunțul de participare.
Data:
29 apr 2025, 12:58
Subiectul întrebării:
Vizita
Întrebare:
Scopul acestei cerinte este sa limitati concurenta,si sa aflati cine vine la licitatie,ca sa va puteti orienta,ca stim ca este o firma la voi favorita!!!
Răspuns (29 apr 2025, 15:23):
Pentru dvs. este o cerință greu de îndeplinit? Nu sunteți în R.M.? Scriți mesaje de peste hotarele țării?
Data:
29 apr 2025, 16:07
Subiectul întrebării:
Nu va suparati!!!
Întrebare:
Suntem o companie de la Cahul,o sa pierdem o zi intreaga pe drum!!! Rugam repetat sa excludeti cerinta!!!
Răspuns (30 apr 2025, 09:42):
Cerința privind vizitarea șantierului a fost stabilită în scopul asigurării unei informări complete și obiective a ofertanților cu privire la particularitățile tehnice ale obiectivului, astfel încât să fie posibilă elaborarea unor oferte conforme și adaptate realităților din teren. Această cerință nu restricționează participarea operatorilor economici și nu impune condiții discriminatorii, ci urmărește exclusiv asigurarea unei bune executări a contractului de lucrări. În susținerea acestei abordări, subliniem că Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor, prin Decizia nr. 03D-374-24 din 10.06.2024, a reținut că: „Scopul vizitei obiectului este de a oferi posibilitatea ofertanților să elaboreze ofertele în deplină cunoștință de cauză cu privire la împrejurările de fapt (la teren) a obiectului, ca în final să depună o ofertă conformă și adecvată necesităților reale ale autorității contractante.” Respingem categoric orice afirmație privind existența unor intenții de favorizare a unui anumit operator economic, procedura de achiziție fiind desfășurată în deplină conformitate cu principiile de transparență, tratament egal și nediscriminare, conform prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.