Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
17.04.2025 12:52
până la 22.04.2025 12:00
până la 22.04.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
22.04.2025 12:00
până la 25.04.2025 12:00
până la 25.04.2025 12:00
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
192 800 MDL
Perioada clarificărilor:
17 apr 2025, 12:52 - 22 apr 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 apr 2025, 12:00 - 25 apr 2025, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Medii de cultură / LDSA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Murelor, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 apr 2025, 12:52
Data ultimilor modificări
17 apr 2025, 14:19
Achizitii.md ID
21408425
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - LOT 1 Discuri pentru antibiogramă Penicillin G 1 unit
Buget: 300.0 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - LOT 12 Antiser diagnostic pentru salmonella H:z52
Buget: 4600.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - LOT 13 Mycobacterium bovis, BCG (bacilul Calmette-Guerin)
Buget: 7000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 15 - LOT 15 Cefotaxime Selective Supplement (1mg/L)
Buget: 6000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - LOT 16 Kit (set) cu criobile pentru conservarea tulpinilor microbiene
Buget: 40000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 22 - LOT 22 Antiser diagnostic pentru salmonella O:6,7,8
Buget: 4600.0 MDL
Activ
Lotul nr. 23 - LOT 23 Antiser diagnostic pentru salmonella O:64
Buget: 4600.0 MDL
Activ
Lotul nr. 24 - LOT 24 Antiser diagnostic pentru salmonella O:12
Buget: 3300.0 MDL
Activ
Lotul nr. 25 - LOT 25 Saci sterili pentru probe, transparente 134ᵒC 30 min (REINFORCED ROUND BAG)
Buget: 15000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 28 - LOT 28 Stripuri cu reactiv pentru reactie oxidaza
Buget: 1500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 29 - LOT 29 Pirazinamidă Antibiotice 500 mg,comprimate
Buget: 1000.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 31 - LOT 31 Sulfat feroamoniacal (fier si amoniu) hexahidratat
Buget: 1000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare (27).signed.pdf
anunt de participare (27).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
17.04.25 13:36
Data:
17 apr 2025, 14:19
Subiectul întrebării:
Lotul 7,8,21
Întrebare:
Bună ziua! Solicităm să acceptați amabalajul pîna la 10 bucați în set la tulpini de referință. Vă mulțumim anticipat!
Răspuns (17 apr 2025, 14:44):
daca produsul corespunde cerintelor tehnice solicitate de catre beneficiar, se vor accepta ambalaje diverse propuse de catre ofertanti, va multumim.
Data:
19 apr 2025, 07:49
Subiectul întrebării:
Garanția pentru oferta și de buna executie
Întrebare:
Buna ziua ,se va accepta garanție bancară pentru oferta și de buna executie?
Răspuns (22 apr 2025, 09:54):
se accepta garantia bacara pentru oferta / este expres stipulat in anunt.
Data:
22 apr 2025, 11:03
Subiectul întrebării:
Termenul de valabilitate restant
Întrebare:
Termenul de valabilitate (la momentul livrării) restant nu mai puţin de 80 % din cel initial
pentru produsele cu valabilitate de pînă la 2 ani este prea mic .Va rog sa modificati din 80 % in 60 %
Răspuns (22 apr 2025, 11:15):
Cerința privind termenul minim de valabilitate la momentul livrării a fost stabilită în strictă conformitate cu prevederile art. 39 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, care stipulează obligația autorității contractante de a elabora specificațiile tehnice într-un mod clar, complet și nediscriminatoriu, asigurând astfel satisfacerea necesităților reale ale autorității contractante.
În plus, conform pct. 3.3. din Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 870/2022 privind Regulamentul cu privire la achizițiile publice de produse, autoritatea contractantă este îndreptățită să stabilească cerințe minime privind calitatea, condițiile de ambalare, transport, precum și termenele de valabilitate ale produselor livrate, în funcție de natura produselor și necesitatea utilizării acestora în condiții de siguranță.
Ținând cont de natura specifică a produselor supuse achiziției (ex. produse farmaceutice, alimentare sau de igienă), precum și de necesitatea asigurării unei perioade rezonabile de utilizare în cadrul instituției beneficiare, considerăm că păstrarea cerinței privind un termen restant de valabilitate de minimum 80% este justificată și proporțională cu obiectivele urmărite.
Prin urmare, nu se acceptă solicitarea de reducere a termenului minim de valabilitate de la 80% la 60%, întrucât o asemenea modificare ar putea afecta calitatea și utilitatea bunurilor livrate, contrar principiului utilizării eficiente a fondurilor publice prevăzut de art. 7 lit. f) din Legea nr. 131/2015.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK