Anvelope (VARA) 215/65 R16 (vara)
până la 25.04.2025 16:30
până la 07.05.2025 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
documentatia standard piese de schimb.docx
ID: 4050de2b-6445-41f5-bc63-37ec2e73be5c
Documentele la ofertă
-
documentatia standard piese de schimb.docx
ID: 4050de2b-6445-41f5-bc63-37ec2e73be5c
Documentele la ofertă
-
documentatia standard piese de schimb.signed.pdf
documentatia standard piese de schimb.signed.pdf
ID: 946f324c-2903-4042-823e-086b54231358
Documentele la ofertă
-
documentatia standard piese de schimb.signed.pdf
documentatia standard piese de schimb.signed.pdf
ID: 946f324c-2903-4042-823e-086b54231358
Documentele la ofertă
-
anunţ de participare piese de schimb.signed.pdf
anunţ de participare piese de schimb.signed.pdf
ID: b4f913b2-cb44-4bc2-87d7-7d9a27f8d284
Documentele la ofertă
-
anunţ de participare piese de schimb.signed.pdf
anunţ de participare piese de schimb.signed.pdf
ID: b4f913b2-cb44-4bc2-87d7-7d9a27f8d284
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
I.I CHIVIRIGA VITALIE
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".