Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21406427
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 864 202,65 MDL
Perioada clarificărilor:
15 apr 2025, 13:55 - 23 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 apr 2025, 10:00 - 29 apr 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație capitală a căminului nr. 1 etajul 3 la I.P. Colegiul „Iulia Hasdeu” din Cahul
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, în baza principiilor stipulate la art. 7 din aceeași lege, precum și în scopul protejării interesului public și al asigurării corectitudinii procesului de achiziție,
SE DECIDE:
1. Anularea procedurii de achiziție publică nr. 21406427 din 15.04.2025 privind „Lucrări de reparație capitală a căminului nr. 1, etajul 3”. Motivele anulării constau în existența unor contestații succesive care au afectat grav desfășurarea normală a procedurii și au condus la imposibilitatea aplicării coerente a criteriilor de calificare și atribuire.
2. Prezenta decizie va fi publicată pe platforma SIA RSAP (MTender) și transmisă către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor spre informare.
La baza deciziei de anulare a procedurii de achiziție publică nr. 21406427 din 15.04.2025 stau următoarele considerente:
1. Pe parcursul procedurii au fost înregistrate mai multe contestații succesive formulate de același operator economic, ceea ce a generat întârzieri semnificative în evaluarea ofertelor și a afectat grav ritmul și coerența procesului decizional.
2. Contestațiile au vizat elemente repetate și uneori contradictorii, contribuind la o stare de incertitudine procedurală care a afectat caracterul echitabil și competitiv al procedurii.
3. Evaluarea ofertelor a fost perturbată de lipsa documentelor esențiale din partea ofertanților și de necesitatea reluării unor etape de clarificare, care au fost însoțite de acțiuni de contestare ce au consumat resurse administrative disproporționate.
4. S-au constatat disfuncționalități procedurale ce nu pot fi corectate fără a încălca principiile legalității, transparenței, tratamentului egal și proporționalității, prevăzute la art. 7 din Legea nr. 131/20152015 privind achizițiile publice.
5. Continuarea acestei proceduri ar pune în pericol respectarea termenelor de implementare a lucrărilor planificate și ar compromite scopul inițial al achiziției, în detrimentul interesului public.
În temeiul celor expuse, grupul de lucru pentru achiziții consideră întemeiată și necesară anularea procedurii, în conformitate cu art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
SE DECIDE:
1. Anularea procedurii de achiziție publică nr. 21406427 din 15.04.2025 privind „Lucrări de reparație capitală a căminului nr. 1, etajul 3”. Motivele anulării constau în existența unor contestații succesive care au afectat grav desfășurarea normală a procedurii și au condus la imposibilitatea aplicării coerente a criteriilor de calificare și atribuire.
2. Prezenta decizie va fi publicată pe platforma SIA RSAP (MTender) și transmisă către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor spre informare.
La baza deciziei de anulare a procedurii de achiziție publică nr. 21406427 din 15.04.2025 stau următoarele considerente:
1. Pe parcursul procedurii au fost înregistrate mai multe contestații succesive formulate de același operator economic, ceea ce a generat întârzieri semnificative în evaluarea ofertelor și a afectat grav ritmul și coerența procesului decizional.
2. Contestațiile au vizat elemente repetate și uneori contradictorii, contribuind la o stare de incertitudine procedurală care a afectat caracterul echitabil și competitiv al procedurii.
3. Evaluarea ofertelor a fost perturbată de lipsa documentelor esențiale din partea ofertanților și de necesitatea reluării unor etape de clarificare, care au fost însoțite de acțiuni de contestare ce au consumat resurse administrative disproporționate.
4. S-au constatat disfuncționalități procedurale ce nu pot fi corectate fără a încălca principiile legalității, transparenței, tratamentului egal și proporționalității, prevăzute la art. 7 din Legea nr. 131/20152015 privind achizițiile publice.
5. Continuarea acestei proceduri ar pune în pericol respectarea termenelor de implementare a lucrărilor planificate și ar compromite scopul inițial al achiziției, în detrimentul interesului public.
În temeiul celor expuse, grupul de lucru pentru achiziții consideră întemeiată și necesară anularea procedurii, în conformitate cu art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Data anulării
21 iul 2025, 14:51
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul, str, Dunării, 36
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 apr 2025, 13:55
Data ultimilor modificări
21 iul 2025, 14:54
Achizitii.md ID
21406427
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație capitală la căminul nr. 1 etajul 3 la I.P. Colegiul „Iulia Hasdeu” din Cahul
Buget: 1864202.65 MDL
Anulată
Data:
15 apr 2025, 22:37
Subiectul întrebării:
Garantia bancara
Întrebare:
Garantia bancara este? Daca da care cuanrum?
Răspuns (16 apr 2025, 10:18):
Buna ziua, garanție bancară nu se cere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK