Selectaţi tipul procedurii
Statut
Raportarea achizițiilor
Valoarea estimată fără TVA
42 583,33 MDL
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Raportarea achizițiilor
Achiziționarea rechizitelor de birou, echipamentului de birotică
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, A. Mateevici nr.13
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 apr 2025, 10:34
Data ultimilor modificări
14 apr 2025, 10:36
Achizitii.md ID
21403511
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Achiziționarea rechizitelor de birou, echipamentului de birotică
Buget: 42583.33 MDL
Activ
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK