1
Perioada de actualizare
de la 11.04.2025 15:55
până la 21.04.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.04.2025 10:00
până la 05.05.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 538 316 MDL
Perioada clarificărilor: 11 apr 2025, 15:55 - 21 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 apr 2025, 10:00 - 5 mai 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Instalarea ehipamentelor de racire in cadrul proiectului Causeni Agri Hub infrastructura comunitara de racire si procesare a fructelor si legumelor in orasul Causeni Sos. Tighina 11 nr. cadastral 2701226.199, Republica Modova
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dontu Alexandru
Telefonul de contact
024322233
Datele achizitiei
Data publicării
11 apr 2025, 15:50
Data ultimilor modificări
11 apr 2025, 15:55
Valoarea estimată (fără TVA)
1 538 316 MDL
Achizitii.md ID
21402465
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Durata contractului
12 mai 2025 15:53 - 31 dec 2025 15:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Instalarea ehipamentelor de racire in cadrul proiectului Causeni Agri Hub infrastructura comunitara de racire si procesare a fructelor si legumelor in orasul Causeni Sos. Tighina 11 nr. cadastral 2701226.199, Republica Modova CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-Duae
11.04.25 15:55
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standart
11.04.25 15:55
anunt (14).semnat.pdf anunt (14).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt
11.04.25 15:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Dina - Cociug

Preţul ofertei: 1 353 718 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări