1
Perioada de actualizare
de la 10.04.2025 15:52
până la 24.04.2025 10:58
au rămas 1 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 24.04.2025 10:58
până la 05.05.2025 11:03
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 7 506 278,33 MDL
Perioada clarificărilor: 10 apr 2025, 15:52 - 24 apr 2025, 10:58
Perioada de depunere a ofertelor: 24 apr 2025, 10:58 - 5 mai 2025, 11:03

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Lucrări de reconstrucție a sălii sportive din s. Drăsliceni, r-nul Criuleni, etapa II

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4821, MOLDOVA, Criuleni, s.Drăsliceni, S.Drasliceni R. Criuleni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ursu
Telefonul de contact
069254354
Datele achizitiei
Data publicării
10 apr 2025, 15:34
Data ultimilor modificări
14 apr 2025, 9:25
Achizitii.md ID
21401976
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202504101542_Anunt de participare SS.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
10.04.25 15:52
202504101542_ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
DS
10.04.25 15:52
202504101542_CAIET DE SARCINI MODIFICAT.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
10.04.25 15:52
202504101543_DUAE.doc
Documentele la ofertă
DUAE
10.04.25 15:52
Data:
14 apr 2025, 09:25
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI
Întrebare:
BUNA ZIUA. Care sunt modificarile la caietul de sarcini?
Răspuns (14 apr 2025, 09:40):
Bună ziua, la procedura anterioară (ce a fost anulată) a fost modificat caietul de sarcini, și aceasta este ca o informare pentru OE care au analizat procedura anterioară. Mulțumim de întrebare!
Data:
14 apr 2025, 17:05
Subiectul întrebării:
SUMA
Întrebare:
De ce sa modificat suma licitatiei?
Răspuns (15 apr 2025, 09:05):
Bună ziua, suma licitației s-a modificat deoarece erau introduse inclusiv serviciile de responsabil tehnic, la moment au rămas doar lucrările conform devizului local.
Data:
15 apr 2025, 10:47
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
aveti proiect?
Răspuns (15 apr 2025, 14:32):
Bună ziua, da, primăria deține proiect de execuție.
Data:
21 apr 2025, 13:03
Subiectul întrebării:
PROIECT
Întrebare:
VA RUGAM SA DESCARCATI PROIECTUL DE EXECUTIE, PE PLATFORMA PENTRU TRANSPARENTA MAXIMA ASUPRA ACHIZITIEI. DAREA IN EXPLUATARE SE VA FACE IN BAZA CARTII TEHNICE?
Răspuns (22 apr 2025, 10:54):
Bună ziua, proiectul de execuție se află pe suport de hârtie, pentru al analiza vă rugăm să vă apropiați în incinta primăriei. Da, darea în exploatare se va face inclusiv și în baza cărții tehnice.
Data:
21 apr 2025, 13:13
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa corectati conform CUC 434/2023, Articolul 379. Obligații comune și răspunderea (1) Factorii implicați la conceperea, proiectarea, execuția, exploatarea și postutilizarea construcțiilor poartă răspundere civilă, contravențională sau penală, după caz, pentru realizarea și menținerea, pe întreaga durată de existență, a unor construcții de calitatea corespunzătoare, precum și pentru îndeplinirea obligațiilor stabilite prin procedurile și regulamentele elaborate conform prevederilor prezentului cod. (2) Proiectantul, verificatorul de proiecte atestat, producătorii și furnizorii de materiale și produse pentru construcții, executantul, responsabilul tehnic atestat, dirigintele de șantier atestat, expertul tehnic atestat poartă răspundere potrivit obligațiilor ce le revin pentru neajunsurile și defectele ascunse ale construcției, apărute într-un termen de 5 ani de la recepția construcției, precum și după expirarea acestui termen, pe întreaga durata de existență a construcției, pentru defectele și neajunsurile structurii de rezistență, rezultate din nerespectarea normelor de proiectare și de execuție în vigoare la data realizării construcției respective. legea 721/1996 este substituita cu COD Nr. 434 din 28-12-2023 URBANISMULUI ȘI CONSTRUCȚIILOR
Răspuns (22 apr 2025, 10:56):
Bună ziua din motivul abrogării leg 721/1996 prin CUC 434/2023 intrat în vigoare la 30.01.2025, vă informăm că pentru lucrarea la obiectul dat se vor aplica prevederile și cerințele noului CUC 434 din 28.12.2023. O zi bună!
Data:
21 apr 2025, 13:17
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
ASUPRA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE, va rugam sa modificati si completati conf documentatiei standart sectiunea a 6-a art 98 se stipuleaza expres urmatoarele: Garanția de bună execuție a contractului, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante Multumesc anticipat
Răspuns (22 apr 2025, 10:58):
Bună ziua, Conf. Hot 638/2020 - Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte: 1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, solicitate pentru executarea contractului; 2) cuantumul garanției de bună execuție a contractului, care nu trebuie să depășească 15% din valoarea totală a contractului de achiziții publice de lucrări. Garanția de bună execuție a contractului este valabilă până la expirarea contractului. Deci, grupul de lucru a hotărât ca garanția de bună execuție să fie de 5% din valoarea ofertei fără TVA, aceasta fiind emisă de către o bancă comercială, sau transfer bancar la contul autorității contractante. O zi bună!
Data:
22 apr 2025, 11:29
Subiectul întrebării:
VIZITA
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa specificati, daca vizita obiectivului de la licitatia precedenta care a fost anulata, va fi acceptata la aceasta licitatie ca act conbfirmativ?
Răspuns (22 apr 2025, 12:03):
Bună ziua, da vor fi acceptate. Mulțumim de întrebare!
Data:
22 apr 2025, 11:35
Subiectul întrebării:
termen de executie
Întrebare:
Licitatia se tot tărăgănează, se anuleaza, se plaseaza din nou, se amina din motivul clarificarilor, in cel mai bun caz, ducînd cont de perioada în care se vor evalua ofertele si nu vor fi contestatii depuse , contractul se va semna prin iunie-iulie. Dstra solicitati termen de executare 27.08.2025. Considerati real? Clarificati va rog.
Răspuns (22 apr 2025, 12:05):
Bună ziua, termenul a fost stabilit în baza unui contract de către finanțator.
Data:
22 apr 2025, 11:37
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
specificati va rog, certificat privind resurse financiare din linia creditara va fi acceptat?
Răspuns (22 apr 2025, 12:08):
Bună ziua! Vor fi acceptate certificatele emise de bancă ce confirmă SOLDUL egal sau mai mare de 2mln LEI în conturile curente sau de depozit, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a lucrătorului bancar. Mulțumim de întrebare!
Data:
22 apr 2025, 12:13
Subiectul întrebării:
Termenu
Întrebare:
Rog sa modificați termenii la lucrari
Răspuns (22 apr 2025, 13:47):
Bună ziua, la moment nu putem modifica termenul de executare a lucrărilor, dar, se va putea examina în perioada executării lucrărilor.
Data:
22 apr 2025, 12:54
Subiectul întrebării:
termen de executie
Întrebare:
modificati termen de executie. Nu e real asa volum de lucrari cu asa valoare sa fie executate in 2 luni.
Răspuns (22 apr 2025, 13:51):
Bună ziua, termenul e cu mult mai mult de 2 luni, însă, la moment nu putem modifica termenul de executare a lucrărilor, dar, se va putea examina în perioada executării lucrărilor.
Data:
22 apr 2025, 12:55
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
Certificat care confirma disponibilitati banesti din mijloace creditare nu va fi acceptat? DA sau NU?
Răspuns (22 apr 2025, 13:53):
Bună ziua, REPETAT-vor fi acceptate certificatele emise de bancă ce confirmă SOLDUL egal sau mai mare de 2mln LEI în conturile CURENTE sau de DEPOZIT, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a lucrătorului bancar.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.