Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21398743
Lucrari instalare, conectare la tensiune și admiterea în exploatare.a sursei alternative curent electric (Generator 160 kW)inclusiv construirea liniei electrice 0,4 kV pentru conectarea lui ce va alimenta cu energie electrică construcția cu nr. cadastral 0100216.257 situat in mun. Chisinau, sect. Centru sos. Hincesti,64
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
579 833,34 MDL
Perioada clarificărilor:
9 apr 2025, 16:18 - 15 apr 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 apr 2025, 15:00 - 22 apr 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform Caietului de sarcini și Formularele de deviz - Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 7 mai 2021
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul prevederilor art. 71 alin. (1) lit. d) liniuța a treia și a opta din Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice privind achiziționarea Lucrarilor instalare, conectare la tensiune și admiterea în exploatare.a sursei alternative curent electric (Generator 160 kW)inclusiv construirea liniei electrice 0,4 kV pentru conectarea lui ce va alimenta cu energie electrică construcția cu nr. cadastral 0100216.257 situat in mun. Chișinau, sect. Centru sos. Hincesti, 64
Argumentare: deoarece ofertele nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire, prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depăşește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziţii publice.
Argumentare: deoarece ofertele nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire, prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depăşește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziţii publice.
Data anulării
22 mai 2025, 17:07
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2025, 16:18
Data ultimilor modificări
22 mai 2025, 17:07
Achizitii.md ID
21398743
MTender ID
CPV
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
10 apr 2025, 08:10
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Solicitam respectuos anexarea proiectului de executie În baza căruia s-a elaborat caietul de sarcini.
Răspuns (10 apr 2025, 10:35):
Buna ziua, în anunțul de participare este menționat că operatorii economici vor vizita șantierul pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție.
Data:
10 apr 2025, 16:00
Subiectul întrebării:
Raspuns: Buna ziua, în anunțul de participare este menționat că operatorii economici vor vizita șantierul pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție.
Întrebare:
Pînă a vizita șantierul trebuie să facem cunoștințe cu documentația de proiect, sa pregatim clarificarile necesare, să vedem daca proiectul a fost elaborat în conformitate cu normativele în vigoare, este coordonat cu toate instanțele și verificat. În caz că ceva nu corespunde nu este sens de deplasta la fața locului și de pierdut timp, în plus legislația prevede obligativitatea autorității privind atașarea actelor electronic.
Răspuns (15 apr 2025, 14:13):
Documentația de proiect a fost elaborată și avizată în conformitate cu legislația în vigoare. Astfel, vă rugam să respectați cerințele conform documentației de atribuire.
Data:
15 apr 2025, 14:06
Subiectul întrebării:
Formularele de deviz
Întrebare:
Buna ziua , o data ce sunt solicitate formularele de deviz , sunt curios sa vad cel puțin partea economică a proiectului . va rog sa atașați formularul numărul 1
Răspuns (15 apr 2025, 14:46):
Lista de cantități se regăsește în caietul de sarcini plasat pe platformă. Astfel, vă rugam să respectați cerințele conform documentației de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK