Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
08.04.2025 18:20
până la 24.04.2025 10:00
până la 24.04.2025 10:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
24.04.2025 10:00
până la 09.06.2025 10:00
până la 09.06.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
10 493 573,13 MDL
Perioada clarificărilor:
8 apr 2025, 18:20 - 24 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 apr 2025, 10:00 - 9 iun 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Conform anunțului de participare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2025, 18:20
Data ultimilor modificări
17 apr 2025, 10:48
Achizitii.md ID
21397221
MTender ID
CPV
22100000-1 - Cărţi, broşuri şi pliante tipărite
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Limba și literatura rusă (limba de instruire)
Buget: 904905.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Limba și literatura rusă (limba de instruire)
Buget: 802845.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Limba și literatura rusă (limba de instruire)
Buget: 802845.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Limba și literatura rusă (limba de instruire)
Buget: 713640.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Limba și literatura rusă (limba de instruire)
Buget: 743375.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Limba și literatura rusă (limba de instruire)
Buget: 705211.25 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed (8).pdf
anunț de participare.signed (8).pdf
Documentele la ofertă
-
8.04.25 18:20
caiet de sarcini.signed (7).pdf
caiet de sarcini.signed (7).pdf
Documentele la ofertă
-
8.04.25 18:20
Data:
17 apr 2025, 10:48
Subiectul întrebării:
Durata contractului, posibilitatea achiziționării unor titluri de manuale pe parcursul anului 2025.
Întrebare:
Conform punctului 69 al Regulamentului cu privire la selectarea și achiziția manualelor școlare, „Evaluarea calității proiectelor de manuale se inițiază când toți operatorii economici, a căror oferte au fost declarate conforme potrivit pct.4 lit.d), au prezentat proiectele de manuale sau la expirarea a 210 zile de la data deschiderii ofertelor. Evaluarea calității proiectelor de manuale se realizează în termen de cincisprezece zile lucrătoare. Pentru evaluarea a 3 sau mai multe proiecte de manual se acordă un termen de douăzeci de zile lucrătoare”.
Întrebare - în caz că unele manuale vor fi prezentate, evaluate și aprobate în anul 2025, vor putea fi editate, livrate și achitate tot în anul 2025? Se va semna contractul de achiziție cu posibilitatea livrării/achitării bunurilor pe parcursul anului 2025?
Data:
17 apr 2025, 15:56
Subiectul întrebării:
Specificații tehnice
Întrebare:
Întrucât proiectul de manual nu este elaborat și nu se cunoaște exact ce număr de pagini va întruni, la momentul prezentării documentelor ofertei pentru procedura de achiziție publică (09.06.2025) ce număr de pagini indicăm? Plasăm în Specificații tehnice numărul estimativ indicat în Caietul de sarcini (de la... până la...; exemplu: 216/232)?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK