1
Perioada de actualizare
de la 07.04.2025 16:19
până la 14.04.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.04.2025 09:00
până la 22.04.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 644 016,67 MDL
Perioada clarificărilor: 7 apr 2025, 16:19 - 14 apr 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2025, 9:00 - 22 apr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

”Termoizolarea fațadelor școlii primare ”Spiridon Vangheli” nr.21 din str.Tudor Vladimirescu, nr.16, mun.Bălți (blocul 4 și 5)”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 apr 2025, 14:31
Valoarea estimată (fără TVA)
1 644 016,67 MDL
Achizitii.md ID
21395744
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Tudor Vladimirescu, nr.16, mun.Bălți
Durata contractului
28 apr 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Termoizolarea fațadelor școlii primare ”Spiridon Vangheli” nr.21 din str.Tudor Vladimirescu, nr.16, mun.Bălți (blocul 4 și 5) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie
7.04.25 16:19
Anunt de participare - Termoizolarea S.Vangheli.semnat
Documentele la ofertă
Anunt de participare
7.04.25 16:19
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
7.04.25 16:19
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie
7.04.25 16:19
DUAE.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
7.04.25 16:19
Lista cu cantitatile de lucrari
Documentele la ofertă
Lista cu cantitatile de lucrari
7.04.25 16:19
Formular nr.5.semnat
Documentele la ofertă
Formular nr.5
7.04.25 16:19
Технич. зад. на работы 21 школа термоиз 2025..semnat
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
7.04.25 16:19
documentatia_standard_lucrari - termoizolarea S.Vangheli.semnat
Documentele la ofertă
documentatia_standard
7.04.25 16:19
Raportul de verificare.semnat
Documentele la ofertă
Raportul de verificare
7.04.25 16:19
Lista cu cantitatile de lucrari.semnat
Documentele la ofertă
Lista cu cantitatile de lucrari
7.04.25 16:19
Formular nr.5
Documentele la ofertă
Formular nr.5
7.04.25 16:19
documentatia_standard_lucrari - termoizolarea S.Vangheli
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
7.04.25 16:19
Технич. зад. на работы 21 школа термоиз 2025.
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
7.04.25 16:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SV Regal Construct

Preţul ofertei: 1 134 042,86 MDL
Statut: Anulat
Motivul: ”SV Regal Construct„ SRL nu întrunește cerințele de calificare: 1. Experiența similară Operatorul economic a prezentat informația privind contractul nr.IFB-W-11818-RO4 din 25.08.2020, proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr.01/12 din 17.12.2020 și proces-verbal de recepție finală nr.1 din 18.07.2021 la obiectul ”Lucrări civile la grădinița de copii Alunelul din s.Gradiște, r-nul Cimișlia„ , în valoare de 798 463,51 lei cu TVA, ceea ce este insuficient pentru a demonstra experiența în corespundere cu cerința: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13). Autoritatea contractantă a solicitat cel puțin un contract relevant, executat în ultimii 5 ani, în valoare de cel puțin 1 020 638,57 lei cu TVA (75% din valoarea ofertei depuse 1 360 851,43 lei cu TVA), însoțit de procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, cu certificări de bună execuţie. În urma examinării informației prezentate de agentul economic, s-a dovedit că valoarea contractului menționat supra este mai mică decît cel puțin 75% din valoarea viitorului contract, cu atît mai mult că lucrările de termoizolare constituie 544 300,21 lei, conform datelor din proces-verbal de recepție finală nr.1 din 18.07.2021. La fel, operatorul economic nu a prezentat o listă de contracte relevante, executate în ultimul an de activitate (2024), în valoare ce depășește valoarea viitorului contract, de cel puțin 1 360 851,43 lei cu TVA (valoarea ofertei depuse). Contractele incluse în Anexa nr.13 ce nu țin de lucrări de termoizolare a fațadelor nu sînt luate în considerație. Respectiv, nu este întrunită cerința de la subpct.6 din pct.16 din Anunțul de participare – Declaraţie privind experiența similară aferentă tipului de lucrări prevăzute în documentația de proiect, (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13). 2. Dotări specifice (utilajul şi echipamentul) Autoritatea contractantă a solicitat suplinirea informației privind dotări specifice, utilaj şi echipament, și anume, la anexa nr.14 nu au fost anexate certificate tehnice de înmatriculare pentru mecanismele din dotare. Operatorul economic nu a prezentat informația solicitată. 3. Erori aritmetice în devizul-ofertă În conformitate cu pct.84 din Documentația standard aprobată prin Ordinul nr. 69 din 07 mai 2021 pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări autoritatea contractantă a solicitat clarificări din motivul că, în urma verificării formularelor de deviz nr.5, s-a atestat eroare de calcul pentru pozițiile nr.15, 24, 33, 35 și 44 din ambele compartimente pentru blocul nr.4 și nr.5, prin urmare în formularul nr.3 de deviz au fost incluse valori eronate pentru mai multe tipuri de resurse, inclusiv manoperă, materiale de construcții și utilaje. Ținînd cont de cele menționate supra, SRL ”SV Regal Construct„ a prezentat devizul recalculat în valoare de 1 395 696,79 lei cu TVA, ceea ce a adus la plasarea ofertei pe locul 2 conform clasamentului, din motivul că s-a majorat cu +29 037,80 lei fără TVA: CP INVEST CONSTRUCT 1 143 410,29 -30,45% SV Regal Construct 1 134 042.86 1 163 080.66 -31,02% -29.25% "VLADMIH COMPANY " 1 193 902,08 -27,38% DATACONS SERVICE 1 287 054,16 -22,26% MOSDRAG-SUCCES 1 297 756,36 -21,06% Atractiv Invest 1 451 044,35 -11,74% Cele constatate prezintă motiv de respingere a ofertei SRL ”SV Regal Construct„ în conformitate cu prevederile expuse la pct.82 alin.5) din Documentația standard aprobată prin Ordinul nr. 69 din 07 mai 2021 pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări: 82. Grupul de lucru sau, după caz, specialistul certificat în domeniul achizițiilor publice respinge oferta în oricare dintre următoarele cazuri: 5) ofertantul modifică, prin clarificările pe care le prezintă, conţinutul propunerii tehnice şi/sau a propunerii financiare, cu excepţia situaţiei în care modificarea este determinată de corectarea erorilor aritmetice sau abaterilor neînsemnate. La fel, corectările erorilor aritmetice din deviz depășesc cuantificarea teoretică în valoarea monetară prevăzută la pct.134 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, respectiv, abaterea nu poate fi considerată neînsemnată: 133. Autoritatea contractantă are dreptul să considere oferta conformă dacă aceasta conține abateri neînsemnate de la prevederile documentației de atribuire, erori sau omiteri ce pot fi înlăturate fără a afecta esența acesteia. 134. În sensul pct. 133, în cadrul achizițiilor publice de lucrări, prin abateri neînsemnate se consideră abaterile minore din oferta tehnică/financiară ce întrunesc cumulativ următoarele condiții: 1) reprezintă corectări ale unor abateri tehnice minore, iar o eventuală modificare a prețului total al ofertei, indusă de aceste corectări, nu schimbă clasamentul inițial al ofertanților; 2) cuantificarea teoretică în valoare monetară a respectivei abateri/omisiuni nu depășește 1% din prețul total al ofertei; 3) cuantificarea teoretică în valoare monetară a respectivei abateri/omisiuni nu depășește suma de 10 000 de lei din prețul total al ofertei. Oferta SRL ”SV Regal Construct„ se respinge.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CP INVEST CONSTRUCT

Preţul ofertei: 1 143 410,29 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 1 193 902,08 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

DATACONS SERVICE

Preţul ofertei: 1 287 054,16 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

MOSDRAG-SUCCES

Preţul ofertei: 1 297 756,36 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

Atractiv Invest

Preţul ofertei: 1 451 044,35 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări