Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21395631
1
Perioada de actualizare
de la
07.04.2025 16:09
până la 17.04.2025 15:48
până la 17.04.2025 15:48
2
Propunerea ofertelor
de la
17.04.2025 15:48
până la 25.04.2025 13:48
până la 25.04.2025 13:48
au rămas 16 ore
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
1 041 687,47 MDL
Perioada clarificărilor:
7 apr 2025, 16:09 - 17 apr 2025, 15:48
Perioada de depunere a ofertelor:
17 apr 2025, 15:48 - 25 apr 2025, 13:48
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Reparația acoperișului la clădirea Instituției Publice Centrul de prestare a serviciilor sociale, or. Călărași, situate în orașul Călărași strada Bojole 2
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4044, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str.Bojole 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 apr 2025, 16:09
Data ultimilor modificări
15 apr 2025, 15:48
Achizitii.md ID
21395631
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
form.1 caiet de sarcini desfasurat.pdf
form.1 caiet de sarcini desfasurat.pdf
Documentele la ofertă
Form.1 Caiet de sarcini desfasurat
7.04.25 16:09
anunt de partecipare.signed.pdf
anunt de partecipare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
7.04.25 16:09
documentația standard lucrări.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard lucrări
7.04.25 16:09
caiet de sarcini desfășurat.pdf
caiet de sarcini desfășurat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini desfășurat.pdf NOU
15.04.25 15:48
Data:
14 apr 2025, 17:38
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Rugam A.C. sa incarce forma desfasurata a caietului de sarcini , multumim .
Răspuns (15 apr 2025, 14:13):
Stimați operatori economici vă informăm că la procedura dată forma desfășurată caietului de sarcini a fost încărcată în sistem la publicarea procedurii .Vă rugăm să verificați cu atenție documentația atașată
Data:
15 apr 2025, 16:21
Subiectul întrebării:
Răspuns (15 apr 2025, 14:13)
Întrebare:
Voi cu părere de rău ceva încurcați, voi a-ți publicat formularul nr.1 cu denumirea că e desfășurat dar el nu este desfășurat, caietul de sarcini desfășurat arată pentru fiecare poziție în parte ce resurse cuprinde poziția în cauză...rugăm să publicați caietul de sarcini desfășurat ca să fie pe înțeles fiecare poziție ce resurse cuprinde, ce norme etc., pentru a calcula o ofertă cât mai precisă, mulțumim.
Răspuns (16 apr 2025, 08:37):
Stimați operatori economici!
Vă mulțumim pentru sesizarea transmisă. Din păcate, în urma unei erori tehnice, un document diferit a fost denumit în mod eronat „Formularul nr. 1 caiet de sarcini desfășurat”.
Ca urmare, autoritatea contractantă a procedat la reîncărcarea documentului corect în sistem. Vă rugăm să verificați noua versiune disponibilă, intitulată „Caiet de sarcini desfășurat.pdf NOU”.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
Data:
16 apr 2025, 08:30
Subiectul întrebării:
Calrificare
Întrebare:
Exista un proiect de executie asupra lucrarii date?? daca exista publicati proiectul de executie. Va multumim anticipat
Răspuns (16 apr 2025, 11:20):
Stimați operatori economici pentru obiectul dat nu este proiect de execuție. Autoritatea contractantă dispune doar de caietul de sarcini și formularul desfășurat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK