Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21391122
1
Perioada de actualizare
de la
01.04.2025 17:07
până la 11.04.2025 11:00
până la 11.04.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.04.2025 11:00
până la 16.04.2025 11:00
până la 16.04.2025 11:00
3
Licitaţie
de la
17.04.2025 15:00
până la 17.04.2025 15:09
până la 17.04.2025 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
353 853,44 MDL
Perioada clarificărilor:
1 apr 2025, 17:07 - 11 apr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 apr 2025, 11:00 - 16 apr 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea dispozitivelor medicale (analizator) conform necesităților IMSP Centrul de Sănătate Hrușova (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2025, 17:07
Data ultimilor modificări
2 apr 2025, 9:38
Achizitii.md ID
21391122
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
formularul costurilor recurente ale dispozitivului medical hrusova_publicare.xlsx
Documentele la ofertă
-
1.04.25 17:07
Data:
2 apr 2025, 09:38
Subiectul întrebării:
Parametrii solicitate
Întrebare:
Bună ziua! Rugam consultati cu beneficiarul, daca este posibila acceptarea corectiei de culoare a probei ca optionala si diapazonul umiditatii de operare de la 30-80%. Vă mulțumim anticipat!
Răspuns (9 apr 2025, 08:33):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționăm că specificația tehnică este stabilită conform necesităților beneficiarului final, totodată, conform documentației de atribuire, se acceptă oferte alternative.
Data:
2 apr 2025, 10:33
Subiectul întrebării:
Achitare
Întrebare:
Bună ziua! Care va fi procedura dupa semnarea contractului? Suma va fi platita intr-o transa dupa instalare? Sau in fiecare an va fi un contract subsecvent (sau licitația) dupa care sumele indicate in formularul costurilor vor fi achitate?
Răspuns (4 apr 2025, 09:14):
Mulțumim pentru clarificare, va fi contractat doar dispozitivul medical, care va fi achitat în termen de 30 de zile de la data semnării actului de predare primire a bunurilor și a facturii fiscale. Ulterior vor fi contractați reagenții, conform necesităților beneficiarului final.
Data:
2 apr 2025, 10:55
Subiectul întrebării:
Propunerea financiara
Întrebare:
Suma totala a lotului de la ofertant va include pretul dispozitivului + suma totala din formularul?
Răspuns (4 apr 2025, 09:19):
Mulțumim pentru clarificare, în formularul specificațiilor de preț se va indicat doar prețul (oferta) dispozitivului medical. În formularul costurilor recurente se va include prețul dispozitivului și al reagenților.
Data:
2 apr 2025, 11:12
Subiectul întrebării:
Imprimanta
Întrebare:
Imprimanta incorporata termica este acceptata?
Răspuns (9 apr 2025, 08:34):
Mulțumim pentru clarificare, conform documentație de atribuire se acceptă ,,Imprimantă încorporată”.
Data:
2 apr 2025, 11:14
Subiectul întrebării:
Cititor de barcod
Întrebare:
aveti in vedere ca cititorul sa fie inclus impreuna cu analizatorul? sau doar posibilitatea de a conecta cititorul?
Răspuns (9 apr 2025, 08:35):
Mulțumim pentru clarificare, Da, în analizatorul să fie inclus și cititorul.
Data:
4 apr 2025, 09:23
Subiectul întrebării:
Contracte pentru reagenti
Întrebare:
Contracte pentru reagenti vor fi semnate direct intre beneficiarul și OE sau va participa CAPCS?
Răspuns (4 apr 2025, 09:32):
Contracte pentru reagenti vor fi prin CAPCS.
Data:
4 apr 2025, 09:26
Subiectul întrebării:
Oferta
Întrebare:
Cind OE o sa depune oferta lui, pretul trebuie sa fie indicat in sistem doar pentru dispozitivul sau dispozitivul+reagenti/ Pur si simplu ati indicat o valoare estimata mare (dispozitivul+reagenti), ceea ce ne aduce o confuzie. Ne scuzați pentru asa intrebari simple, dar totusi este necesar pentru intelegerea mai bună.
Răspuns (4 apr 2025, 09:30):
În sistemul electronic va fi inclusă valoarea ofertei totale (dispozitivul+reagenti) care se va calcul în formularul costurilor recurente.
Data:
4 apr 2025, 09:35
Subiectul întrebării:
Oferta
Întrebare:
Putem sa adaugam suma din formularul costurilor recurente in specificatia de pret? Caci anume specificatia de pret reflectează preturi pentru toate pozitii și suma totala a ofertei, iar formulatul va fi ca o anexa cu calculari mai profunde.
Răspuns (4 apr 2025, 11:21):
Se poate, doar este important să fie reflectată separat și prețul dispozitivului medical, având în vedere că se va contracta doar analizatorul.
Data:
4 apr 2025, 09:38
Subiectul întrebării:
Contracte pentru reagenti
Întrebare:
Contracte pentru reagenti - vor fi initiate proceduri aditionale privind achizitionarea reagentiilor pentru a semna contractele? Adica, 1 an - procedura, 2 an - procedura, 3 an -procedura și etc., similar cu schema la proceduri de tip acord-cadru. Corect intelegem?
Răspuns (4 apr 2025, 11:24):
Va fi inițiată o procedură de achiziție publică separată pentru consumabile/reagenți conform necesității beneficiarului pentru un an de gestiune, iar operatorul economic participant nu are dreptul să majoreze prețul reagenților declarat în formularul costurilor recurente.
Data:
9 apr 2025, 08:38
Subiectul întrebării:
Cititor barcod
Întrebare:
N-ati dat raspuns, daca se acceptă imprimanta TERMICA incorporată? Mersi.
Răspuns (9 apr 2025, 09:06):
Mulțumim pentru clarificare, conform documentației de atribuire este indicat ,Imprimantă încorporată” fără careva precizări, respectiv se acceptă inclusiv, TERMICA.
Data:
9 apr 2025, 11:22
Subiectul întrebării:
Teste chimice
Întrebare:
Bună ziua! Vă rugăm să consultați cu beneficiarul final, dacă teste chimice (culoare și claritate) poate fi acceptată ca alternativă, dacă parametrii solicitați vor fi introduse de laborantul în dispozitivul manual. Dispozitivul dă posibilitatea de a alege 7 opțiuni de culoare și 5 opțiuni de claritate. Vă mulțumim!
Răspuns (11 apr 2025, 09:04):
Mulțumim pentru clarificare, menționăm că conform documentației de atribuire se acceptă oferte alternative. Totodată, reieșind din clarificarea dvs. unde este menționat că dispozitivul permite posibilitatea alegerii a 7 opțiuni de culoare și 5 opțiuni de claritate, corespunde cerințelor tehnice solicitate.
Data:
10 apr 2025, 08:16
Subiectul întrebării:
Rezultatele licitației
Întrebare:
Bună ziua! Dorim să aflăm de ce în licitația primară n-a fost acceptată oferta? Vă mulțumim
Răspuns (11 apr 2025, 09:25):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, lotul a fost anulat ca în temeiul art. 71 (1) lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice având în vedere că au fost depuse numai oferte neadecvate, inacceptabile sau neconforme, și anume nu au fost elaborate și prezentate în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de atribuire, oferta operatorului depășește cu 30% valoarea estimată a achiziției, calculată conform prezentei legi. Totodată, vă informam că pe pagina web a CAPCS, rubrica dispozitive medicale , rezultatele licitațiilor, sunt publicate toate rezultatele procedurilor de achiziții publice https://capcs.md/wp-content/uploads/2025/03/rg02-1831-21.03.2025.pdf.
Data:
11 apr 2025, 09:36
Subiectul întrebării:
Rezultatele licitației
Întrebare:
Pentru alți operatori econimici va fi tot folositor. Dar nu intelegem motivul anularii - Diamedix a propus dispozitivul la pret de 18000 (valoare estimată 16100) - corespunde, nu depaseste 30%, reagenti tot nu depasesc 30%, și in total suma ofertei nu depaseste 30%. Vă rugăm sa clarificati acest moment, ca sa nu intram in situatia similara cind vom face oferta. Multumim anticipat!
Răspuns (11 apr 2025, 10:34):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, pentru lotul nr. 3 Analizator semi-automat de urină, valoarea estimativă a lotului a fost stabilită de 10673,16 lei, iar oferta operatorului nemijlocit pentru dispozitiv a fost de 18 000 lei.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK