1
Perioada de actualizare
de la 01.04.2025 15:20
până la 11.04.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.04.2025 10:00
până la 22.04.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 540 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 1 apr 2025, 15:20 - 11 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 apr 2025, 10:00 - 22 apr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță corectivă, preventivă și adaptivă a SIA pentru gestionarea și eliberarea actelor permisive (SIA GEAP)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2025, 15:10
Data ultimilor modificări
1 apr 2025, 15:20
Valoarea estimată (fără TVA)
1 540 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21390867
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Durata contractului
24 apr 2025 15:16 - 30 dec 2026 15:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanța corectiva si preventiva a Sistemului informațional de gestionare și eliberare a actelor permisive CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanța adaptivă a Sistemului informațional de gestionare și eliberare a actelor permisive CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 1550.0
Unități de măsură: Om-ora
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CODWER S.R.L.

Preţul ofertei: 1 275 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Alfasoft

Preţul ofertei: 1 539 980 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări