Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21390611
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 217 353,39 MDL
Perioada clarificărilor:
1 apr 2025, 13:17 - 6 apr 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 apr 2025, 8:00 - 9 apr 2025, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Установка солнечных панелей на крыше зданий детского сада и гимназии.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Техническая ошибка
Data anulării
2 apr 2025, 17:08
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD6117, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Кириет-Лунга, s.Chiriet-Lunga, str.Svobodi,43
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2025, 13:17
Data ultimilor modificări
2 apr 2025, 17:08
Achizitii.md ID
21390611
MTender ID
CPV
51100000-3 - Установка электрического и механического оборудования
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
1 apr 2025, 14:18
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Initiati o procedura de achizitie ce prevede executie lucrari, nu folositi licitatia electronica
Răspuns (1 apr 2025, 15:02):
Мы не применяем электронный аукцион
Data:
2 apr 2025, 09:27
Subiectul întrebării:
Мы не применяем электронный аукцион
Întrebare:
Ati initiat licitatie electronica aceasta urmeaza sa se desfasoare la data de 10.04.2025 ora 15:00, va rugam sa anulati procedura si sa initiati o procedura noua, fara a bifa utilizarea licitatiei electronice
Data:
2 apr 2025, 09:33
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Daca o sa mergem pe licitatie electronica atunci toti participantii la licitatie vor elabora oferta in conformitate cu caietul de sarcini, iar dupa procedura de licitatie electronica ofertantii vor trebuie sa modifice devizul in conformitate cu pretul ofertat, va rugam sa ne comunicatie care elemente din deviz vor fi supuse modificarii pretului?, in conformitate cu art 63, (5) Atunci cînd intenţionează să utilizeze licitaţia electronică, autoritatea contractantă are obligaţia de a include în cadrul informaţiilor şi instrucţiunilor prevăzute la art. 40 alin. (1) şi următoarele precizări specifice: a) elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare, cu condiţia ca aceste elemente să fie cuantificabile şi să poată fi exprimate în cifre sau procente; specificati concret care sunt elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare (ce componente /materiale/utilaje/echipamente) astfel ca operatorii economici, sa stie ce va fi solicitat spre ofertare repetitiva, dar nu toate componentele din oferta, sau oferta intreaga.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK