1
Perioada de actualizare
de la 01.04.2025 17:06
până la 11.04.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.04.2025 10:00
până la 22.04.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 417 457,38 MDL
Perioada clarificărilor: 1 apr 2025, 17:06 - 11 apr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 apr 2025, 10:00 - 22 apr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

,,Lucrări de reparație a fațadei clădirii grădiniței de copii nr. 176 din comuna Băcioi, s. Băcioi, strada Doina, nr. 76, precum și alte lucrări interioare”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Țonu
Telefonul de contact
022381255
Datele achizitiei
Data publicării
31 mart 2025, 16:12
Data ultimilor modificări
3 apr 2025, 10:53
Valoarea estimată (fără TVA)
1 417 457,38 MDL
Achizitii.md ID
21390072
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Durata contractului
24 apr 2025 16:48 - 31 dec 2025 16:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
,,Lucrări de reparație a fațadei clădirii grădiniței de copii nr. 176 din comuna Băcioi, s. Băcioi, strada Doina, nr. 76, precum și alte lucrări interioare” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 919 620,56 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta are cel mai mic preț și a fost stabilită ca fiind conformă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CP INVEST CONSTRUCT

Preţul ofertei: 923 155,80 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SpeedQual Com

Preţul ofertei: 955 128 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Aqua Nica

Preţul ofertei: 1 086 724,95 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări