1
Perioada de actualizare
de la 26.03.2025 17:29
până la 05.04.2025 12:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 05.04.2025 12:00
până la 11.04.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2025, 17:29 - 5 apr 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 apr 2025, 12:00 - 11 apr 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368566244
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2025, 17:26
Data ultimilor modificări
27 mart 2025, 11:39
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21387434
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
13 apr 2025 17:28 - 31 dec 2025 17:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Materiale de construcție CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Materiale de construcție
Data:
31 mart 2025, 14:44
Subiectul întrebării:
Divizare
Întrebare:
Vă rugăm să divizați pe loturi achiziția data, sunt prea multe poziții pentru un singur lot.
Răspuns (31 mart 2025, 16:47):
Bună ziua, vă aducem la cunoștința Dumneavoastră că lista materialelor de construcție anexată în cadrul procedurii, este o listă informativă cu privire la materialele ce urmează a fi achiziționate în cadrul procedurilor de reofertare de la operatorii economici semnatari ai acordului cadru. La fel în acest context menționăm faptul că în cadrul procedurilor de reofertare cu reluarea competiției între operatorii economici criteriul de atribuire va fi stabilit cel mai mic preț pentru fiecare bun în parte (fiecare bun ca lot aparte), în acest sens vă propunem să citiți cu atenție prevederile pct. 40 a anunțului de participare unde este relatat în detalii scopul și parcursul acordului-cadru ce urmează a fi semnat cu ofertanții calificați în cadrul procedurii date de achiziție
Subiectul întrebării
Întrebare
Clarificări